Veel plezier nog met het afbouwen
Martijn
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Dat heb je goed gezien RayRaytje192 schreef:minibike-schut schreef:maar waarom die 2 kleine buisje aan de achterkant ( waar je zitkap op komt!)
Nee denk dat het is om een wheelie/handvat beugel aan te maken net als hij destijds op de blata heb gebouwt![]()

Meeste mensen zijn niet van plan om te vallenSleutel schreef:Dat heb je goed gezien RayRaytje192 schreef:minibike-schut schreef:maar waarom die 2 kleine buisje aan de achterkant ( waar je zitkap op komt!)
Nee denk dat het is om een wheelie/handvat beugel aan te maken net als hij destijds op de blata heb gebouwt![]()
Daar word een beugel in gestoken van dunner materiaal ter ondersteuning van de achterkant.
Wanneer die krom is, kan ik er zo een nieuwe in steken
Meeste mensen zijn ook niet van plan om een dure nieuwe zitkap te kopen als blijkt dat hun bike nogal veel vermogen heeft en ze toch een keer achter over klappenLg tweewielers schreef:Meeste mensen zijn niet van plan om te vallenSleutel schreef:Dat heb je goed gezien RayRaytje192 schreef:
Daar word een beugel in gestoken van dunner materiaal ter ondersteuning van de achterkant.
Wanneer die krom is, kan ik er zo een nieuwe in steken

yep ben thuis ook tevreden met die oude zooi:) compressor zou ik ook wel willen zo'n grote. die we thuis hebben is maar !CENSUUR!.jordy 15 schreef:Ziet er goed uit!
Mooi sterk en degelijk die oude dingen..
Denk dat daar de kwaliteit wel wat hoger van ligt als je wel eens verhalen hoort over HBM machines oid.
Leuke compressor ook trouwens

300 liter............jordy 15 schreef:Leuke compressor ook trouwens
Even op marktplaats rondneuzen Ray, staat best wel wat tussen voor jullieRaytje192 schreef:Kwijl, kwijl, hadden wij maar zoiets in de schuur staanNou moek iedere keer weer naar de sponsor toe
Dat gaat helemaal goed komen kerel, cilinder word lekker onderhanden genomentaz22 schreef:en heo is de status van ze zundapp?gr
Soms moet je de centrale bout iets aanpassen, maar meestal past het direkt Timon.Rossifumi schreef:Tof apparaat!
Maar dat snelwisselsysteem, kan je er gewoon (plug 'n play) opschroeven?
Lg tweewielers schreef:Zet maar in beekbergen neer![]()