minibike's van hagenees zitkap word geairbrusht

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

hagenees

Bericht door hagenees »

Subito schreef:
hagenees schreef:
Subito schreef: Dan heb je gewoon te maken met een sjonnie die duidelijk NIET kan rijden :lol:
zeg dat niet al te hard want hij reed op z'n 8e op een suziki lt80 2 jaar later op een blaster 200 cc en nu op een yfz 450 cc :roll:
Joh als ik op me 6e in een of andere ferrari zit wil dat toch ook niet zeggen dat ik al kan rijden?
hij rijd nu al 9 jaar quad 2 en 4 takt na 9 jaar quadrijen kan jij mij niet vertellen dat hij niet kan rijen :roll:
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

geen van de 3 gaan hard. :roll:
hagenees

Bericht door hagenees »

[quote="minibikerheerhugowaard"]Goh en waarom verliest hij dan van een chineesje met 6 pk en een fout afgestelde koppeling? Beetje vreemd niet?

En over het rijden en niet kunnen rijden? als je zo slecht start en zo slecht schakelt dan is er toch wel wat mis met je.

Je kunt wel een snelle bike/motor hebben maar als je niet kunt rijden dan heb je er niks aan.[/quote]
haha ja kom maar met je minibike naar boskoop tegen z'n 450 cc quad rijen dan kan je niet zeggen dat hij slecht rijd nu ff weer ontopic graag
hagenees

Bericht door hagenees »

minibikerheerhugowaard schreef:Goh en waarom verliest hij dan van een chineesje met 6 pk en een fout afgestelde koppeling? Beetje vreemd niet?

En over het rijden en niet kunnen rijden? als je zo slecht start en zo slecht schakelt dan is er toch wel wat mis met je.

Je kunt wel een snelle bike/motor hebben maar als je niet kunt rijden dan heb je er niks aan.
kom maar naar boskoop om tegen zijn yamaha yfz te rijen dan praat je wel anders nu weer ontopic graag
MotorMuis

Bericht door MotorMuis »

ik kan ook wel motorace zoalng het maar bij 125cc 2-takt blijft :twisted:
Ofterwijl een Cagiva mito :wink:
Bertus
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Bertus »

Vindt je cilinder ook wel zeer prettig volgensmij 8)
MotorMuis

Bericht door MotorMuis »

Bertus schreef:Vindt je cilinder ook wel zeer prettig volgensmij 8)
Mijn cilinder?
hagenees

Bericht door hagenees »

MotorMuis schreef:
Bertus schreef:Vindt je cilinder ook wel zeer prettig volgensmij 8)
Mijn cilinder?
nee hij heeft het over mijn filmpje
maar me minibike doet het nog steeds prima heb nog geen problemen gehad ofzo
Kefien#17
forum gebruiker

Bericht door Kefien#17 »

hagenees

Bericht door hagenees »

agja zondag is dat hek altijd gesloten van het industrie terrein en ik ga niet lopen eikelen omdat ik die 150 meter over de weg rij :roll:
want me maat woont aan de overkant van het industrie terrein
Kefien#17
forum gebruiker

Bericht door Kefien#17 »

hagenees schreef:agja zondag is dat hek altijd gesloten van het industrie terrein en ik ga niet lopen eikelen omdat ik die 150 meter over de weg rij :roll:
Heb het zelf ook keer gedaan hoor :-&
hagenees

Bericht door hagenees »

kevin_racing schreef:
hagenees schreef:agja zondag is dat hek altijd gesloten van het industrie terrein en ik ga niet lopen eikelen omdat ik die 150 meter over de weg rij :roll:
eindelijk iemand die het durft toe te geven :lol:
de andere helft van het forum rijd waarschijnlijk ook op straat terwijl ze zeggen dat het slecht is :roll:
Kefien#17
forum gebruiker

Bericht door Kefien#17 »

hagenees schreef:
kevin_racing schreef:
de andere helft van het forum rijd waarschijnlijk ook op straat terwijl ze zeggen dat het slecht is :roll:
Maarja dat was denk ik 3 jaar geleden toen minibike niet echt bekent was..ik rij nooit op straat verder.. :wink: hoe hart rijd je minibike eigelijk of kon de scooter's je niet bij houden..
hagenees

Bericht door hagenees »

kevin_racing schreef:
hagenees schreef:
kevin_racing schreef: Heb het zelf ook keer gedaan hoor :-&
Maarja dat was denk ik 3 jaar geleden toen minibike niet echt bekent was..ik rij nooit op straat verder.. :wink: hoe hart rijd je minibike eigelijk of kon de scooter's je niet bij houden..
70 op de autoteller en de scooters konden mij ook niet bijhouden :lol:
hagenees

Bericht door hagenees »

binnekort orgineel yamaha duimgas erop komt van een raptor 700 af :P
Plaats reactie