GM-Phantom 40CC BZM 2008 [Update P5]
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Minibike-Tuner
- forum gebruiker
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
- GRC-rr-2008
- forum gebruiker
- maikel gouw
- forum gebruiker
- Contacteer:
- thomas1991
- forum gebruiker
Zo weer de boel eens ff updaten
Vorige weekend mijn eerste wedstrijd gereden.. Ging niet verkeerd al zeg ik het zelf (maar moet nog beter kunnen). Was weer even wenne naar heel de winter binnen te hebben gereden, en nog nooit buiten in de regen
Uiteindelijk 3de geworden in de senior B

Ook aan de bike is weer wat aan veranderd, ben toch weer naar een halve kuip gegaan. Had dit op mijn DM ook, en vond het toch wel fijn met sleutelen en plaatsen van mijn voeten enz. Ook tijdelijk nummers geplakt, er komen nog andere en mooie cijfers voor en achterop. Regenvelgen en banden heb ik ook al weer even liggen. Somige op spa stonden er toch even van te kijken dat ik ze zo snel had gewisseld
Verder zal komende week het nieuwe OR blok (40cc) binnen komen, waar ik zelf ook erg benieuwd naar ben. Daarover tegen die tijd meer
Ook heb ik nog een nieuwe werkstandaard laten maken, op deze standaard kan de Phantom en de DM (en niet op de stepjes
)
foto's:

Vorige weekend mijn eerste wedstrijd gereden.. Ging niet verkeerd al zeg ik het zelf (maar moet nog beter kunnen). Was weer even wenne naar heel de winter binnen te hebben gereden, en nog nooit buiten in de regen

Ook aan de bike is weer wat aan veranderd, ben toch weer naar een halve kuip gegaan. Had dit op mijn DM ook, en vond het toch wel fijn met sleutelen en plaatsen van mijn voeten enz. Ook tijdelijk nummers geplakt, er komen nog andere en mooie cijfers voor en achterop. Regenvelgen en banden heb ik ook al weer even liggen. Somige op spa stonden er toch even van te kijken dat ik ze zo snel had gewisseld
foto's:

Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
- Minibike-Tuner
- forum gebruiker