Zaterdag ochtend vroeg opgestaan, samen met Danny de bus en de Seat Paella van mijn moeder volgepakt. We hadden ook de motoren van Niels en Luc mee, die jongens konden niet komen zaterdag en Danny en ik hebben zo de motoren van hun alvast een beetje inrijden, de hond moest ook mee, dus het kon niet allemaal in de bus.
Eerst een bakkie koffie gedaan bij Dolf en Hanneke, top mensen van KCNN om die baan een weekend te openen zodat we konden trainen.
Danny en ik hebben alle motoren die nog in de grondverf staan op ons gemakkie zaterdag in kunnen rijden.
"s avonds thuis de boel weer even goed nagekeken en klaar gezet voor de volgende dag. Vroeg naar bed, want zondag weer naar Stadskanaal.
Helaas maakte Mandy een nare schuiver, er was een karter dwars door de banden gegaan en hierdoor was er een gedeelte van de baan nat. Mandy ging hierdoor onderuit en haar arm is gebroken. Verder geen zware valpartijen.
Toen we zondag weer met twee volgeladen auto's aankwamen waren de anderen allmeaal al druk bezig de tent op te bouwen. Snel geholpen, omgekleed en rijden.
Wat een super mooie dag, alles werkte ook mee, het weer, de sfeer en de motoren. Ik heb goed kunnen trainen en het heel erg naar mijn zin gehad. Het was een groot weerzien van NK rijders, iedereen was even vrolijk, ze kunnen allemaal eindelijk weer buiten rijden. Er waren zeker 40 rijders, WILCO

,Myrthe, Florus, Luc, Niels,Ties,Melvin, Bas, Paulo, Ricardo, broertje van Ricardo,Pascal, Bas, Kevin, Micke, Jerremy,Daniel,Jacob, Walter, Johan, Jory,Angelo, en nog enkele die ik niet meer weet een een aantal die ik niet ken. Roberto nog gesproken, top dat je toch kunt gaan rijden Roberto!!
Mijn vader heeft alleen een beetje pech gehad, op het einde van het rechte stuk, wilde hij zijn gas een beetje dichtdraaien, maar dat ging niet, het gas bleef vol open, hij heeft geprobeerd te remmen, maar niets hielp, met negen salto's en drie schroeven en een dubbele flik-flak verween hij achter de bandenstapels, en zijn motor volgde hem en schoot vast de geluidswal in.
Wonder boven wonder, mijn Pa heeft alleen een beetje veel spierpijn en de schade aan de motor valt alles mee. Ketting kapot, scheurtje in de kuip.
Aan het einde van de dag de laatste voorrraad patat en frikandellen bij Dolf opgegeten en toen weer richting huis vertrokken.
Ik heb zin in het nieuwe seizoen!!!!!!!!!!!!!!!
groeten Cliff #10
groeten Cliff