Dm-Ricardo schreef: want ik heb het liefst alles naar de kant toen waar ik met me kneen over de grond ga dus echt me hele lijf ook enzo en dan gaat die andere voet gwn loshangen en was weer nieuwe dingen aant proberen hea
Je komt gewoon niet met je voet aan het stepje
verder mooie foto's hoor, zo zie je maar dat je op een afgezet baantje ook leuk kan rijden
Hier doe je het toch ook niet, en dat was niet zo lang geleden.
Weet niet of jij probleempjes hebt met maanden tellen, maar dat is meer dan een half jaar geleden
En verder vette foto's, kom misschien ook wel eens een keertje langs
Já ik weet niet wat er is, maar tegen mij hoef je niet te praten hoor ?
nee maar we prate tog ook neit altijd tegen jou??
jij loopt ricardo beetju af te kraake als hij zijn voet zo wilt lekker late doen we gaan tog ook niks over jou rijstijl iets segge?? laat iedereen gewoon doen wat ze wille
Joey #7
3e Nk Senioren A *07
5e Nk Senioren Open 40cc *08
NadiehINS schreef:
Weet niet of jij probleempjes hebt met maanden tellen, maar dat is meer dan een half jaar geleden
En verder vette foto's, kom misschien ook wel eens een keertje langs
jij loopt ricardo beetju af te kraake als hij zijn voet zo wilt lekker late doen we gaan tog ook niks over jou rijstijl iets segge?? laat iedereen gewoon doen wat ze wille
patrick wat zeik jij mensen af zeg alsjeblieft terwijl je het zelf ook doet je poot eraf:
en dan ga je tegen zo,n klein ventje een discussie beginnen en hem als loser uitschelden damn hij is minder loser als die white flop neger hieronder met zijn bjornborgje lachwekkend
Blata-Patrick schreef:
patrick wat zeik jij mensen af zeg alsjeblieft terwijl je het zelf ook doet je poot eraf:
en dan ga je tegen zo,n klein ventje een discussie beginnen en hem als loser uitschelden damn hij is minder loser als die white flop neger hieronder met zijn bjornborgje lachwekkend
jaa beetju droog dat je kleinere gaat pakke
Joey #7
3e Nk Senioren A *07
5e Nk Senioren Open 40cc *08
www.jarno23.tk Blata Racing Team BELGISCH KAMPIOEN SENIOREN B '08 Blata ultima
[url=http://imageshack.us][img]http://img253.imageshack.us/img253/9715/jarno18dy6.jpg[/img][/url]
Ruud, zal ik je zeggen waarom ik me 'POOT' zo heb.
Omdat als ik voor je zou staan op je kop zou kunnen schijten.
Ooh, nu begin ik ook weer tegen kleintjes, haha.
Zorg jij nou maar eens, dat je ooit fatsoenlijk zult gaat rijden, en een fatsoenlijke minibike zult krijgen..
EN WETEN HOE HARD EEN MINIBIKE ZULT GAAN, MET EEN RACEUITLAAT..
En Joey, wie praat tegen jou dan..
En hoezo kleineren..
Haha, ooh ja..
het is zeker via jullie 'toch wel erg KINDER-ACHTIGE' leraar..
Blata-Patrick schreef:Hmm, ga ik toch maar OFF-TOPIC.
Zorg jij nou maar eens, dat je ooit fatsoenlijk zult gaat rijden, en een fatsoenlijke minibike zult krijgen..
En hoezo kleineren..
Haha, ooh ja..
SLOTJE?
Hahaha lol
zien we meteen hoe kinderachtig je bent
Blata-Patrick schreef:Hmm, ga ik toch maar OFF-TOPIC.
En hoezo kleineren..
Haha, ooh ja..
SLOTJE?
Die kinderachtige leraar rijdt je dr wel uit op het achterwiel met zijn benen los En het is niet kinderachtig het is alleen maar verstandig je moet het van de snellere mensen leren hea.. JALOERS?
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Joey #7 schreef:
en dan ga je tegen zo,n klein ventje een discussie beginnen en hem als loser uitschelden damn hij is minder loser als die white flop neger hieronder met zijn bjornborgje & nike petje.. lachwekkend
Iedereen in zijn waarde laten. Lekker doen wat je zelf wilt. Het gaat niet altijd om de snelste en beste te zijn, soms is het ook leuk om gewoon lol met elkaar te hebben he .....
Wie is dit dan ? vind het wel een grappige foto
Peace one love ! ( zoals de gangsters zeggen... denk daat maar is over na met betrekking tot het minibiken
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Best wel Triest Topic ! waar gaat dit nou over ?
over een voet van het steppie? en voor de show? NOU BOEIE als hij voor de show wil rijde dan doet ie dat tog lekker ! en over een fatsoenlijke bike kope/krijge.. iedereen moet tog zelf wete op welke bike ie rijd! het scheen ook zo te zijn dat Patrick eerst over zou stappe van Blata naar Puch ! ga eerst zelf maar eens kieze voor welke bike jij kiest inplaats van dat jij voor andere mense keuzes gaat maken! dus wat praat je nou man ! zoek een Leven en bemoei je niet met iemand anders zijn smaak en Rijsteil!
2006 eindresultaat - 13e
2007 eindresultaat - 12e
2008 eindresultaat - 9e
2009 eindresultaat - 8e
2010 eindresultaat - 4e