binnekort weer update heb neon en een accu en schakelaar gekocht. ik ga neon 8er dat race gaas in het voorste kapje maken. als ik ga rijden opt circuit dan haal ik ze drr wel af
morge aan de slag
mvg Anne
p.s BEN GEEN MEisje
bike verkocht:(. volgende eigenaar veel plezier ermee!:D
de neon gaat niet door:( de accu past er niet op:(
ik weet nog niet wat ik eerst ga doen ik denk dat ik hem misschien wegdoe als het mag en dan een fabrieks of een nmc toegelaten zelfbouw koop naar mijn smaak
mvg Anne
p.s BEN GEEN MEisje
de neon gaat niet door:( de accu past er niet op:(
ik weet nog niet wat ik eerst ga doen ik denk dat ik hem misschien wegdoe als het mag en dan een fabrieks of een nmc toegelaten zelfbouw koop naar mijn smaak
mvg Anne
Moet je eens kijken bij conrad... daar hebben ze veel soorten accu's, ook voor modelbouw en die zijn best klein !!
de neon ging niet meer door maar ik heb nu 2 groene ledjes voor in op een gewone baterij is wat minder mooi als accu maar dit kan gelukkig wel.
en heb vandaag me nieuwe voetstepjes binnen gekregen jullie krijgen binnen kort update.
( ps als me kameraat binnen kort weer minibike koopt nemen wij een abonement op vledderveen vind ik wel ff leuk om te melden want heb daar wel zin in het is panic machine )
mvg Anne Katerberg
p.s BEN GEEN MEisje
ik ga nu beginnen met driften met rc auto's ik doe hem weg omdat ik van me ouders bijna nooit naar het circout mag zo'n 2x in het jaar maar en daar wil ik niet op w8 en anders mag ik alleen op de oprit rijden
maar ik blijf nog wel opt forum rond neusen
mvg Anne Katerberg
p.s BEN GEEN MEisje
ik ga nu beginnen met driften met rc auto's ik doe hem weg omdat ik van me ouders bijna nooit naar het circout mag zo'n 2x in het jaar maar en daar wil ik niet op w8 en anders mag ik alleen op de oprit rijden
vandaag met minibiker*14* zijn pa op het werk gereden (was afgesloten terein) en heb hem daar ff vlink los getrokken. en toen heb ik me bedacht dat ik me minibike niet meer ga verkopen vind het toch te zonde!!
de ledjes en neon vind ik zelf goed geslaagd
mvg Anne katerberg
p.s BEN GEEN MEisje
het is het zeker waard om te kijke
je hebt een mooie b1 rep als ik zoeen had zou ik er niet aan denken om hem te verkopen maar waar haal jij all die onderdelen vandaan....?