Hydraulische voorrem op Elite?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Daniello
Hydraulische voorrem op Elite?
Zeg, ik zit met een vraagje.
Ik zag op *geen sponsor*, een hydraulische voorrem te koop staan.
Er staat bij: 'past op vrijwel alle minibikes'.
Nu weet ik ook wel dat het chinese zooi is, maar ben toch nieuwsgierig hoe dit werkt op mn WRS. Heeft iemand er ervaring mee? Of het wel passend te krijgen is op een Elite. En de werking van het remmetje, hoe is die?
Gr
Daan
Nu weet ik ook wel dat het chinese zooi is, maar ben toch nieuwsgierig hoe dit werkt op mn WRS. Heeft iemand er ervaring mee? Of het wel passend te krijgen is op een Elite. En de werking van het remmetje, hoe is die?
Gr
Daan
-
kleine_duivel
- spammer
- wimgrob
- forum gebruiker
rem
Heb de rem bij " 911 Replica" afgelopen zondag bij Coronel op zijn Replica zien zitten.
Ziet er bijzonder goed uit en voelt HARD aan.
En dat voor €35,-
Voor €70,- heb je voor en achter een echte hydraulische rem.
Bij een Italiaanse bike kost dit je zomaar €450,-
De kans is groot dat die ook in China gemaakt zijn, er wordt daar meer vandaan gehaald dan je denkt.
Heb je toch het idee dat er mensen zijn die veel geld aan die remmetjes verdienen.
Volgens mij een aanrader !!!!!
En dat voor €35,-
De kans is groot dat die ook in China gemaakt zijn, er wordt daar meer vandaan gehaald dan je denkt.
Heb je toch het idee dat er mensen zijn die veel geld aan die remmetjes verdienen.
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!
-
Navy Green
- forum gebruiker
- killerbeast
- forum gebruiker
Re: rem
Hier wil ik wel even bij zeggen dat voor een GRC alles voor de ombouw erbij zit van wiellagers tot kroonplaten en van klauw houders tot boutjes.wimgrob schreef:Heb de rem bij " 911 Replica" afgelopen zondag bij Coronel op zijn Replica zien zitten.
En dat voor €35,-
kosten alleen wel 375 excl btw zo ver mij bekend nieuw.
als optie bij een nieuwe GRC 155 excl btw.
als ik dit zo lees en ik nog opzoek ben naar hydro remmen wil ik het wel proberen als het niks is dan jmmr maar ik bel wel eerst even om te vragen of het op een dm past het lijkt me wel goed spul als het zkr is dan horen julie het wel
mzzl
mzzl
dj steef d voor boekingen mini_biker_blata@live.nl of men hyves www.dm-gp1.hyves.nl
- TheRockit
- forum gebruiker
- Contacteer:
Heb deze "set" ook al een geruime tijd op mijn 911 rep... (met Blata voorvork en zwevende schijf van blata)
Werkt NIET zoals een hydr. rem-klauw zou moeten werken, duwt namelijk maar 1 van de remblokken naar binnen (NIET BEIDEN) net als de normale rem-klauw (met kabeltje)
Dus is er zeker verschil..
Het werkt/remt goed alleen moet je zorgen dat je niet je remschijf krom trekt (duwt)... maar dit is een kwestie van meten en evt. aanpassen...
FOTO.. (meer foto's en info op mijn site!)

Werkt NIET zoals een hydr. rem-klauw zou moeten werken, duwt namelijk maar 1 van de remblokken naar binnen (NIET BEIDEN) net als de normale rem-klauw (met kabeltje)
Dus is er zeker verschil..
Het werkt/remt goed alleen moet je zorgen dat je niet je remschijf krom trekt (duwt)... maar dit is een kwestie van meten en evt. aanpassen...
FOTO.. (meer foto's en info op mijn site!)

[img]http://www.xs4all.nl/~therocki/index/JDsmall.JPG[/img]
http://www.xs4all.nl/~therocki
Lap Time Poeldijk - 911 Rep.
[img]http://members.upc.nl/j.bakker57/forums/laprec.JPG[/img]
http://www.xs4all.nl/~therocki
Lap Time Poeldijk - 911 Rep.
[img]http://members.upc.nl/j.bakker57/forums/laprec.JPG[/img]
- wimgrob
- forum gebruiker
Rem
Heb bij de *geen sponsor* deze rem nu zelf besteld,wil nu voor die €35,- zelf wel eens proberen wat het is.
Honda heeft jarenlang remmen gemaakt die ook maar met 1 remzuiger werkten.
Als we de rem hebben uitgeprobeerd kom ik er nog op terug.
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!
Re: Hydraulische voorrem op Elite?
Richard van Alphen heeft die remmen remmen super heb ze self ookDaniello schreef:Zeg, ik zit met een vraagje.
Gr
Daan
Joey #7
3e Nk Senioren A *07
5e Nk Senioren Open 40cc *08
3e Nk Senioren A *07
5e Nk Senioren Open 40cc *08
-
Daniello
Re: Hydraulische voorrem op Elite?
Hey Joey, weet je zeker dat het die van *geen sponsor* zijn??? Nee toch?Joey #7 schreef:Richard van Alphen heeft die remmen remmen super heb ze selfDaniello schreef:Zeg, ik zit met een vraagje.
Gr
Daan
ook
-
Daniello
Re: Rem
Hey super man, ik ga er gewoon ook eentje bestellen, kijken we wel waar het schip strandt.wimgrob schreef:Heb bij de *geen sponsor* deze rem nu zelf besteld,wil nu voor die €35,- zelf wel eens proberen wat het is.
Re: Rem
heb even overlegt en ikga er ook even een haln als het nog mee zit gaan we vanmiddag en anders in het weekend ben zeer beniewd naar deze remmenDaniello schreef:Hey super man, ik ga er gewoon ook eentje bestellen, kijken we wel waar het schip strandt.wimgrob schreef:Heb bij de *geen sponsor* deze rem nu zelf besteld,wil nu voor die €35,- zelf wel eens proberen wat het is.
dj steef d voor boekingen mini_biker_blata@live.nl of men hyves www.dm-gp1.hyves.nl