ik ben terug van een behoorlijkvermoeiende kwalificatie
vrije training mezelf een beetje losgereden,
motortje niet écht open getrokken.
in de kwalificatie wou ik dat natuurlijk wel, maar helaas kwam ik er na enkele rondjes al achter dat mijn afstelling niet was, zoals het had moeten zijn.
heb toen enkel nog kunnen proefrijden om het probleem vast te stellen.
na wat overleg met bert deroue waren we er uit dat de gasnaald iets versteld moest worden....
en ja dat werkte ja
had dus een slechte startplek (12e ofzo ?) , en omdat mijn motortje het nu goed deed vloog ik met een felle start eerst terrel voorbij, waarna ik patrick en een paar anderen ook nog maar even voorbij wou gaan.
ik moest echt helemaal naar rechts hangen, om niemand een beuk te geven...en toen ik een tikje kreeg was het flats
nja geen nood,,,snel stuur rechtgeslagen en ik doorrijden.
ene na de andere moest er aan geloven...totdat iemand een wel heel vreemde serie lijnen nam
omdat ik niet kon finishen manche 1, moest ik vanaf de 25e plek (!) starten...
erg mijn best gedaan, veel plaatsen goed gemaakt, totdat er een rijder er hard vanaf ging en we een herstart kregen.
hier gold eigenlijk hetzelfde voor, felle start, en flink aandringen bij alle rijders om maar naar voren te komen.
ben uiteindelijk toch nog 8e geworden...
na de kwalificatie konden we nog een behoorlijke tijd vrij trainen, hier heb ik dankbaar gebruik van gemaakt en ik begin nu de draai een beetje te vinden...
tot zwolle