bikes
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- -René-
- forum gebruiker
- -René-
- forum gebruiker
Zeg meneer "ik volg mijn topic elke seconde", luister even...
Er zijn 2 dingen die je moet weten:
Als eerste: Er bestaat een zoekfunctie, zo'n beetje al de vragen die je stelt zijn al eens voorbij gekomen en makkelijk terug te vinden in andere topics.
Ten tweede: Alles van minibike wat chinees/replica of iets dergelijks is, is troep. Neem dat maar van mij aan. Alles wat er kapot kan gaan dat gaat ook kapot, bij de 1 wat meer dan bij de ander, niemand kan jou dit vertellen wat er allemaal aan jou bike kapot zal gaan, dat zul je vanzelf wel merken. En als je wilt weten hoe je kunt voorkomen dat er dingen kapot gaat, gebruik dan eerst de ZOEKFUNCTIE!!
Er zijn 2 dingen die je moet weten:
Als eerste: Er bestaat een zoekfunctie, zo'n beetje al de vragen die je stelt zijn al eens voorbij gekomen en makkelijk terug te vinden in andere topics.
Ten tweede: Alles van minibike wat chinees/replica of iets dergelijks is, is troep. Neem dat maar van mij aan. Alles wat er kapot kan gaan dat gaat ook kapot, bij de 1 wat meer dan bij de ander, niemand kan jou dit vertellen wat er allemaal aan jou bike kapot zal gaan, dat zul je vanzelf wel merken. En als je wilt weten hoe je kunt voorkomen dat er dingen kapot gaat, gebruik dan eerst de ZOEKFUNCTIE!!
I don't drive fast, I fly low....
Blata Elite 14 WRS
[img]http://img88.imageshack.us/img88/2870/8114368234783819275afaxu1.gif[/img]
Blata Elite 14 WRS
[img]http://img88.imageshack.us/img88/2870/8114368234783819275afaxu1.gif[/img]
-
ric
-
mini bike
mijn uoders
mijn ouder lopen te zeure
dat ding gaat te senl je kan nergens rijden
weten jully iets ik nie meer .
help plies plies plies
danke
dat ding gaat te senl je kan nergens rijden
weten jully iets ik nie meer .
help plies plies plies
danke
als je ff zoekt weet je zat.
echte mannen en vrouwen rijden op kartbanen!!
voor de rest van je vragen kan je ff door de toptics bladeren of zoekfunctie gebruiken.
gr
echte mannen en vrouwen rijden op kartbanen!!
voor de rest van je vragen kan je ff door de toptics bladeren of zoekfunctie gebruiken.
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
- Minibike-Tuner
- forum gebruiker
-
hicham898