[BK] Francorchamps 30 maart

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

thomas1991
forum gebruiker

[BK] Francorchamps 30 maart

Bericht door thomas1991 »

Francorchamps 30 maart.

Nou het was me het dagje wel, dit was me eerste wedstrijd van dit jaar. Dus was spannend. Ik rijd dit jaar in de 40cc open, senior B.
1e training was nog ff wennen, 2de training ging al water beter.
Daarna kwam de kwalificatie... ik reed de 6de tijd van de senior B.

1e race ging wel lekker, kon aan de binnekant starten dus gelijk redelijk naar voren komen. De 1e race ben ik 3de geworden.. Helaas werd die ocharme lorenzo in de 3de bocht van de baan afgereden :cry:

2e race ging ook wel redelijk. Alleen was het toen nat, ik stond als eerste te wachten maar toen bleek dat de race wat waren uitgesteld door de regen. Dus jammer. De phantom stond zo op regen banden dus daar had ik een grote voorsprong mee gehad anders :lol: . 2de Race ben ik 4de geworden.

Al met al .. een leuke dag geweest.. Kijk al weer uit naar de 20ste, dan is de 2de race in Amay :wink:

Eindresultaat 3de :D
Afbeelding
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
lorenzo#42
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

het was ook mijn eerste wedstrijd bij senior B en heb lekker kunne trainen snelste tijd en dan bij kwalificatie weer snelste tijd dus eerste moge starten
race 1
trok mijn bike voor geen meter dus stond ik 4de ik haal de 3de in en die was binnen kant ik buiten op eens gaat die gans naar buitenkant van de bocht bam tegen mij ik in de zand voetsteun in 2 :roll: dus niet uit kunne rijden

race 2 moest ik laatste plaats starte :roll:
met regenbanden nooit mee gereden en ik heb er nog 3de plaats mee kunenn hale(+snelste tijd) met veel remmen :roll: die eerste was kon nie rijde en was mij en Jarno op aan het houden bijna elke bocht bijna tegen jarno gereden net niet vind dus nie eerlijk dat hij heeft gewonnen hij was op recht stuk veel sneller ach ja boeie volgende keer beter en zijn vader zij in het frans dat da de beste was maar volgende keer nie meer (hoop ik :lol: )
en Thomas proficiat met je 3de plaats ik wou daar staan !! :lol:
en jarno ook proficiat !
groetjes power-4tuning
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
jeroen#4
forum gebruiker

Bericht door jeroen#4 »

power-4tuning schreef:het was ook mijn eerste wedstrijd bij senior B en heb lekker kunne trainen snelste tijd en dan bij kwalificatie weer snelste tijd dus eerste moge starten
race 1
trok mijn bike voor geen meter dus stond ik 4de ik haal de 3de in en die was binnen kant ik buiten op eens gaat die gans naar buitenkant van de bocht bam tegen mij ik in de zand voetsteun in 2 :roll: dus niet uit kunne rijden

met regenbanden nooit mee gereden en ik heb er nog 3de plaats mee kunenn hale(+snelste tijd) met veel remmen :roll: die eerste was kon nie rijde en was mij en Jarno op aan het houden bijna elke bocht bijna tegen jarno gereden net niet vind dus nie eerlijk dat hij heeft gewonnen hij was op recht stuk veel sneller ach ja boeie volgende keer beter en zijn vader zij in het frans dat da de beste was maar volgende keer nie meer (hoop ik :lol: )
en jarno ook proficiat !
groetjes power-4tuning
dat is nu spa francorchamps :lol:
GRC RR 40cc bizeta #68 40cc A
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl
Jarno #23
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jarno #23 »

jeroen#4 schreef:
power-4tuning schreef:het was ook mijn eerste wedstrijd bij senior B en heb lekker kunne trainen snelste tijd en dan bij kwalificatie weer snelste tijd dus eerste moge starten
race 1

en jarno ook proficiat !
groetjes power-4tuning
maar gelijk heeft hij wel :lol:

maar waren 2 leuke dagen lekker kunne rijden!
2x 2e geworden achter die rare belg/fransman??? :lol: die alleen snel was op rechte stuk met zn nieuwe 2008 versie GRC. en ik met me standaard 2006 wrsje :lol: mja ging goed en lorenzo is de training was ik 1e :twisted: jij in kwalifictaie ma maakt niet uit :lol: je hebt goed gereden en de volgende keer pakke we die belgfransman? :lol: :twisted:

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
www.jarno23.tk Blata Racing Team BELGISCH KAMPIOEN SENIOREN B '08 Blata ultima
[url=http://imageshack.us][img]http://img253.imageshack.us/img253/9715/jarno18dy6.jpg[/img][/url]
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

wacht al met vol smacht op de volgende strijd 8) :oops:
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
Hans Blata B1 nr 50+ RRT
forum gebruiker

Junioren B

Bericht door Hans Blata B1 nr 50+ RRT »

Daniel korb reed in de junioren B dat is de leeftijd van af 11 tot 14 jaar

met een" Pasini 4 takt" zowel de eerste als tweede wedstrijd als eerste onder de finis vlag door. :lol:

en dat voor het eerst op een 4 takt in de wedstrijd.

Op naar de volgende wedstrijd . :wink:

.
lorenzo#42
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

Jarno #23 schreef:
jeroen#4 schreef:
race 1

en jarno ook proficiat !
groetjes power-4tuning
maar gelijk heeft hij wel :lol:

maar waren 2 leuke dagen lekker kunne rijden!
2x 2e geworden achter die rare belg/fransman??? :lol: die alleen snel was op rechte stuk met zn nieuwe 2008 versie GRC. en ik met me standaard 2006 wrsje :lol: mja ging goed en lorenzo is de training was ik 1e :twisted: jij in kwalifictaie ma maakt niet uit :lol: je hebt goed gereden en de volgende keer pakke we die belgfransman? :lol: :twisted:

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
idd :twisted: alleen mijn blokje maken hij is een beetje ziek :lol: of bijna dood :cry: zal zien wat bert gaat zeggen
groetjes power-4tuning
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

super gedaan thomas :wink:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Daantjuh#36
forum gebruiker

Re: Junioren B

Bericht door Daantjuh#36 »

Hans Blata B1 nr 50+ RRT schreef:Daniel korb reed in de junioren B dat is de leeftijd van af 11 tot 14 jaar

met een" Pasini 4 takt" zowel de eerste als tweede wedstrijd als eerste onder de finis vlag door. :lol:

.

GOEDZOO DAAN!!!!!!

PASINI POWERRRRRRRRRRRRR 8) 8)

:lol:
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Daantjuh#36 schreef:
Hans Blata B1 nr 50+ RRT schreef:Daniel korb reed in de junioren B dat is de leeftijd van af 11 tot 14 jaar

.

GOEDZOO DAAN!!!!!!

PASINI POWERRRRRRRRRRRRR 8) 8)

:lol:
wat moet jij dan met BIZETA?
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
killerbeast
forum gebruiker

Bericht door killerbeast »

#Jordy Rossi# schreef:
Dik kop waar was jij nou. wel trainen in stadskanaal maar niet naar spa komen je bent ook een mooie. :evil:
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

killerbeast schreef:
#Jordy Rossi# schreef:
Dik kop waar was jij nou. wel trainen in stadskanaal maar niet naar spa komen je bent ook een mooie. :evil:
Hoort hem dan aahahah Kijk maar uit jij in 2009! :twisted:

Me pa had geen zin! :x
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
killerbeast
forum gebruiker

Bericht door killerbeast »

Gekke pa heb jij dan. wel naar stadskanaal rijden maar niet naar spa.
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

jordy zegt altijd dat ie komt en opt laatste moment zegt die sorry kan niet :roll: :roll: :lol:
Angelo#87
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Angelo#87 »

mooi foto en de 1 was heel blji zie ik :D
Angelo #87 GRC
Plaats reactie