[BK] Francorchamps 30 maart

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

GM-Phantom
forum gebruiker

Bericht door GM-Phantom »

De volgende race (senior b)op spa hoeft niet eens gereden te worden....

Iemand verteld mij net op msn dat hij makkelijk 57sec rijdt :shock: en dus eerste zal worden ...

:mrgreen:
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

GM-Phantom schreef:De volgende race (senior b)op spa hoeft niet eens gereden te worden....

Iemand verteld mij net op msn dat hij makkelijk 57sec rijdt :shock: en dus eerste zal worden ...

Makkelijk? dat niet Maar er rijden meer goede rijders 57 :wink:
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
killerbeast
forum gebruiker

Bericht door killerbeast »

GM-Phantom schreef:De volgende race (senior b)op spa hoeft niet eens gereden te worden....

Jongen doe niet zo. mijn pa van 51 rijd jou nog eens naar huis op spa.
killer
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door killer »

Zo een top tijd is 57 niet hoor.
Probeer eens een 54 neer te zetten dat is een top tijd.
Pascal Kampioen
Senior open 50cc NL 2008
Senior open 50cc NL 2009
Senior open 50cc BK 2009
GTA Racing team
killerbeast
forum gebruiker

57 is zeker geen top tijd maar wel snel genoeg om in de 40cc A mee tekomen. wil je vooraan rijden bij de 40cc A zal je toch 55ers moeten rijden.
Daantjuh#36
forum gebruiker

Bericht door Daantjuh#36 »

#Jordy Rossi# schreef:

Makkelijk? dat niet Maar er rijden meer goede rijders 57 :wink:
Idd ik reed het zelf met mijn blata....
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
jeroen#4
forum gebruiker

Re: Junioren B

Bericht door jeroen#4 »

Hans Blata B1 nr 50+ RRT schreef:Daniel korb reed in de junioren B dat is de leeftijd van af 11 tot 14 jaar

met een" Pasini 4 takt" zowel de eerste als tweede wedstrijd als eerste onder de finis vlag door. :lol:

en dat voor het eerst op een 4 takt in de wedstrijd.

Op naar de volgende wedstrijd . :wink:

.
volgens mij was het toch echt livio loi die de snelste op de baan was en makkelijk de eerste wedstrijd als 1ste over de finish kwam 2de wedstrijd was ie gevallen en moest ruim als laatste weer verder en werd tog nog 2de de 2de race livio is de te klope man dit jaar :lol:
GRC RR 40cc bizeta #68 40cc A
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl
Jarno #23
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jarno #23 »

buh grapjas! eerst zien dan geloven! ik zie hem in francochamps dan wel! :twisted:
www.jarno23.tk Blata Racing Team BELGISCH KAMPIOEN SENIOREN B '08 Blata ultima
[url=http://imageshack.us][img]http://img253.imageshack.us/img253/9715/jarno18dy6.jpg[/img][/url]
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

eerst Amay toch ??? dan ben ik er denk ik wel bij
killerbeast
forum gebruiker

ja 20 april Amay.
lorenzo#42
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

ik rij in de 57 :mrgreen: iedereen is op rech stuk weg maar dan in de bochte ga ik er voor bij of kan ik weer volgen :lol:
amay is veel bochte gelukkig niet zo als spa !
(senior B)
groetjes power-4tuning
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

jeroen#4 schreef:
Hans Blata B1 nr 50+ RRT schreef:Daniel korb reed in de junioren B dat is de leeftijd van af 11 tot 14 jaar

met een" Pasini 4 takt" zowel de eerste als tweede wedstrijd als eerste onder de finis vlag door. :lol:

.
volgens mij was het toch echt livio loi die de snelste op de baan was en makkelijk de eerste wedstrijd als 1ste over de finish kwam 2de wedstrijd was ie gevallen en moest ruim als laatste weer verder en werd tog nog 2de de 2de race livio is de te klope man dit jaar :lol:

Livio rijd in de Junioren -A en Daan Korb in de Junioren-B,
Livio is de 1e race 1e geworden en de 2e race 2e (Bo is toen met een slechte motor 1e geworden), Daan 2 x 1e in de junioren-B.

Bo had pech met zijn bike dit weekend, de inlaat restrictor zat niet goed gemonteerd :cry: maar is weer helemaal in orde.
Livio is zeker de te kloppen man dit jaar , maar hij zal het niet voor niks krijgen want Ons Bo zal daar zeker een stokkie voor steken :wink:

de junioren -a en b rijden met de zelfde restricties maar dejun-a zijn vaak toch stukken lichter, begrijp eigenlijk niet waarom ze daar geen verschil in hebben gemaakt.
En ik hoop dat er toch meer Junioren-a en b rijders mee gaan doen, want met 5 rijders in de A kan je niet echt spreken van een heus kampioenschap.
Steven
gijs
forum gebruiker

30

Bericht door gijs »

hi luitjes!
nou dat was zeker weer een top dagje!
voor de eerste keer dat k mee deed aan een cub, en de eerste keer dat k op een buite baan reed! vond het echt helemaal tegek, jammer van die lekke voorband in de 2e race, maarja een 3e plek aan het einde van de dag was toch wel leuk!
waren nog wat lui uit grotebroek en van pke echt<jarno en aanhang> was erg gezellig gaste!!!!!!! tot de volgende keer, groet gijs
hou niet van mensen die niet omkijken!
NK 2009 1e geworden..... grc-mix
BK 2008 2e geworden..... polini rep 911
jeroen#4
forum gebruiker

Bericht door jeroen#4 »

DiStefano schreef:
jeroen#4 schreef:

.

Livio rijd in de Junioren -A en Daan Korb in de Junioren-B,
Livio is de 1e race 1e geworden en de 2e race 2e (Bo is toen met een slechte motor 1e geworden), Daan 2 x 1e in de junioren-B.

Bo had pech met zijn bike dit weekend, de inlaat restrictor zat niet goed gemonteerd :cry: maar is weer helemaal in orde.
Livio is zeker de te kloppen man dit jaar , maar hij zal het niet voor niks krijgen want Ons Bo zal daar zeker een stokkie voor steken :wink:

de junioren -a en b rijden met de zelfde restricties maar dejun-a zijn vaak toch stukken lichter, begrijp eigenlijk niet waarom ze daar geen verschil in hebben gemaakt.
En ik hoop dat er toch meer Junioren-a en b rijders mee gaan doen, want met 5 rijders in de A kan je niet echt spreken van een heus kampioenschap.

dat klopt alemaal was bo ook nog vergeten die gaat het livio zeker moelijk maken dit jaar maar dat maakt niet uit daar worden ze alebij nog beter van op naar amay :lol:
GRC RR 40cc bizeta #68 40cc A
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

power-4tuning schreef:ik rij in de 57 :mrgreen: iedereen is op rech stuk weg maar dan in de bochte ga ik er voor bij of kan ik weer volgen :lol:
amay is veel bochte gelukkig niet zo als spa !
(senior B)
groetjes power-4tuning
Da heb ik ook. Heb een blok dat stront loopt maar in de bochten ben ik beter :lol:
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
Plaats reactie