Er loopt benzine uit mijn blok.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Er loopt benzine uit mijn blok.
He mensen,
Ik heb een nieuwe standaart caberateur gekocht voor mijn nunchaku want de oude was kapot. Maar toen ik hem erop heb gezet lijkt het wel of hij teveel benzine krijgt. Ik heb al verschillende malen mij bougie eruit gehaald en toen ging ik hem starten zodat de benzine eruit ging. Maar dat heeft geen nut gehad. Als ik aan het trekkoort trok kwam er benzine uit mijn blok. Het kwam uit het stuk waar je uitlaat in zit. Dat gebeurde ook als ik mijn bougie in mijn blok had zitten mijn bougie vonkt wel. Ik heb ook al met de stationairschroef zitten spelen maar dat had ook weinig nut. Ik hoop dat jullie zo genoeg informatie hebben om mijn te helpen zodat ik weer lekker kan rijden.
mvg,
Tim
Ik heb een nieuwe standaart caberateur gekocht voor mijn nunchaku want de oude was kapot. Maar toen ik hem erop heb gezet lijkt het wel of hij teveel benzine krijgt. Ik heb al verschillende malen mij bougie eruit gehaald en toen ging ik hem starten zodat de benzine eruit ging. Maar dat heeft geen nut gehad. Als ik aan het trekkoort trok kwam er benzine uit mijn blok. Het kwam uit het stuk waar je uitlaat in zit. Dat gebeurde ook als ik mijn bougie in mijn blok had zitten mijn bougie vonkt wel. Ik heb ook al met de stationairschroef zitten spelen maar dat had ook weinig nut. Ik hoop dat jullie zo genoeg informatie hebben om mijn te helpen zodat ik weer lekker kan rijden.
mvg,
Tim
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Verzopen ..tim-w schreef:wat is je blok kats? Ik doe mijn oude sproeier wel op mijn nieuwe zetten maar het zijn allebij standaart caberateurs zit daar veschil in dan in de sproeiers?
mvg tim
Leer eerst is wat over motoren voordat je eraan begint. Laat het anders door een professional doen.
Een motor zuigt lucht + brandstof aan voor een verbranding ..
Als je sproeier te groot is komt er meer brandstof in het mengsel dan lucht waardoor de motor niet wil lopen.
Als jij dan door blijft starten komt er steeds meer brandstof in dan niwt verbrand. Dat onverbrande brandstof blijft in je carter ( motorblok ) liggen en daardoor kan je bike helemaal niet meer starten !
Nu moet je ervoor zorgen dat dat uit je blokje is , dus de brandstof toevoer uitzetten, benzine kraantje dicht. Bougie eruit halen. En dan zonder gas te geven een poosje de bike starten zodat de onverbrandde brandstof eruit kan.
Als dat helemaal weg is ( zo goed als ) Die je de benzine kraan open ( wel eerst die andere sproeier er weer in ) en dan moet je bike wel weer lopen.
Maak je bougie wel even goed schoon, of brand hem schoon met een goede vlam / gasfornuis vlam ( vraag het wel aan je ma ). Want een verzopen bougie is vaak vetgeslagen. brand dan het puntje dat in de cilinder zit mooi schoon. ( eerst een keer schoon blazen lukt soms ook wel )
Brommers zijn niet zo makkelijk als iedereen denk. Bustudeer eerst alles vordat je eraan begint. dit is nog maar een heeeele simpele uitleg.
Succes,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
denk je nog aan het sproeiertje ? Zijn meestal standaard wel dezelfde waardes dus het kan zo ook goed gaan maar dat moet je zelf even zien dan kan ik zo niet ruikentim-w schreef:Allemaal bedankt hij doet het weer! Maar hoe dat komp week niet heb gewoon caberateur uit elkaar gehaald en alles goed schoongemaakt en al het bensine uit mijn blok getrokken!
mvg Tim
Succes,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
Bekijk ook de website
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
- Lg tweewielers
- Moderator