benzine lek
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Barry_skill
benzine lek
Beste minibikers.
ik heb me rep blata uit elkaar gehaald en netjes over gespoten.
toen ik hem weer in elkaar heb gezet en probeerde te starten deed hij dat meteen.
Dus heb ik hem in de schuur gezet en de volgende ochent lag er een plas benzine onder dus heb gekeken waar dat vandaan kwam me uitlaat bij de bocht waar hij begind was nat van de benzine en zat ook wat bij het blok dus heb me uitlaat er af gehaalt en in de bocht zat flink wat benzine ik neem aan dat dat niet hoord hoe kan dat komen????
En heb het gevoel dat er benzine uit me blok kwam maar weet niet waar ik moet zoeken kunnen jullie hier mee helpen.
vriendelijke groeten barry.
ik heb me rep blata uit elkaar gehaald en netjes over gespoten.
toen ik hem weer in elkaar heb gezet en probeerde te starten deed hij dat meteen.
Dus heb ik hem in de schuur gezet en de volgende ochent lag er een plas benzine onder dus heb gekeken waar dat vandaan kwam me uitlaat bij de bocht waar hij begind was nat van de benzine en zat ook wat bij het blok dus heb me uitlaat er af gehaalt en in de bocht zat flink wat benzine ik neem aan dat dat niet hoord hoe kan dat komen????
En heb het gevoel dat er benzine uit me blok kwam maar weet niet waar ik moet zoeken kunnen jullie hier mee helpen.
vriendelijke groeten barry.
- robin_blata_b1_racer
- forum gebruiker
dan is je blok flink verzopen.
dus alles even schoon en droog maken.
benzine kraan dicht houden bougie die je eruit heb gehaald ook droog maken,
en dan kan je beter gelijk een ngk erin doen.
dan alles er weer opzetten en dan trekken totdat hij dus weer start.
dus alles even schoon en droog maken.
benzine kraan dicht houden bougie die je eruit heb gehaald ook droog maken,
en dan kan je beter gelijk een ngk erin doen.
dan alles er weer opzetten en dan trekken totdat hij dus weer start.
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
poeldijk: 1.10.024
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
poeldijk: 1.10.024
he dit heb ik ook gehad.
Zorg ervoor dat je je bougie uit je blok haald blus je uitlaatstuk. Trek ongeveer 20 keer aan je trekstarter om ervoor te zorgen dat je besine verdampt. Je moet ook je caberateur even goed nakijken bij mijn kwam het omdat de vlotter niet goed werkte die zal ik even nakijken.
Mvg Tim
Zorg ervoor dat je je bougie uit je blok haald blus je uitlaatstuk. Trek ongeveer 20 keer aan je trekstarter om ervoor te zorgen dat je besine verdampt. Je moet ook je caberateur even goed nakijken bij mijn kwam het omdat de vlotter niet goed werkte die zal ik even nakijken.
Mvg Tim
- Minibike_J
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
Barry_skill
wel hoor, heb hem er zelf 2x af gehaald en terug op gezet, gewoon je ronsel vlak op de tafel houden en dan oprollen (veer op de tafel)Barry_skill schreef:ja logisch, maar het probleem is dat het koord in een gaatje moet, maar dan moet ik die spoel eraf halen en daaronder zit weer een hele grote sterke lange veer die je niet 123 er in terug krijgt
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
-
Barry_skill
super bedankt
het is me gelukt en starte weer maar ik denk toch dat de benzine in me uitlaat is gekomen door dat ik als ik hem wil starten het gas een beetje open hou vooor mij gevoel start hij dan beter.
ik heb nog een vraag wat is het verschiel tussen een ngk bougie en de bougie die er al in zit???
ik heb nog een vraag wat is het verschiel tussen een ngk bougie en de bougie die er al in zit???
ngk is een merk (volgensmij italie, maar pin me er nie op vast) de bougy die er nu in zit komt uit china, deze bougys zijn gaar!. koop je een ngk zijn veel beter en geven een beter vonk. (dus beter verbranding)
gr
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
-
Barry_skill