wie kan me helpen bike doet het niet?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
kimmes de kop zit meestal met lochtyde vast tegen loslopen als je die schroefen aan draait in die 2 gaten kun je een klap op de kop geven van de koppeling kan hij los schieten
anders even een schroevendraaier erbij en eruit wippen je zult toch moeten kijken of er niets achter zit anders even kijken of je een poeli treker kunt lenen
grt tonny

anders even een schroevendraaier erbij en eruit wippen je zult toch moeten kijken of er niets achter zit anders even kijken of je een poeli treker kunt lenen
grt tonny
- robin_blata_b1_racer
- forum gebruiker
- cracy frog
staat meestal toch iets anders dan ik hem kan uitleggen en daarbij zit in de ziekewet heb ik iets te doen de hele dag aan mijn nieuwe bike sleutelen is ook niet alles ben nu al bijna klaar ermee heb alweer nieuwe pijpen voor weer een nieuw frame heb zo na de ziekte wet 3 bikes klaar als ik zo doorga
grt tonny
grt tonny
-
kimmes
SORRY
sorry jongens
heb echt een hele domme fout gemaakt, het probleem is nu ook opgelost
onderaan om het blok vast te maken zeg maar kan je 5 boutjes erin draaien ik had een te lang boutje erin gedraaid daardoor werd het koppelingshuis tegengehouden, domme fout,,,,, maar daar leer je weer van
BEDANKT VOOR DE MOEITE IEDEREEN!!!!!
groetjes kim
heb echt een hele domme fout gemaakt, het probleem is nu ook opgelost
onderaan om het blok vast te maken zeg maar kan je 5 boutjes erin draaien ik had een te lang boutje erin gedraaid daardoor werd het koppelingshuis tegengehouden, domme fout,,,,, maar daar leer je weer van
BEDANKT VOOR DE MOEITE IEDEREEN!!!!!
groetjes kim
- robin_blata_b1_racer
- forum gebruiker
- cracy frog