de voorderingen van vandaag:
- Ik heb vandaag een ngk hittegraad 9 in mijn blokje gedaan!
- Mijn bobine afgestelt op 0.35mm.
Maar nog steeds doet hij het niet. Ik heb dus benzine in mijn ingang van de luchtfilter gedaan hopen tot hij het dan deed maar dat was het ook niet. Je zou dan zeggen dat er tog iets mis is met de bougie maar de bougie is niet nat van de benzine. Dus dan vraag ik me af kompt het benzine wel bovenin? Kan dit? Wie kan mij helpen?
Ik heb er wel sproeiers bij gehad alleen de verkeerde maat kwa schroefdraad! Hobedoel je wat is de stand van de stationairs schroef?
18mm Carburateur + sproeiers + spruitstuk van *geen sponsor* hij kost 49,95. De vlotter werkt ook goed!
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
tim-w schreef:dat sou ik niet weten het is gewoon de standaart sproeier! ik moet nog de sproeiers krijgen die erbij horen want had de verkeerde maat gehad!
mvg Tim
met dit antwoord kunnen wij dus ook niks, voordat je die andere sproeiers krijgt kan je tog wel gewoon ff kijken welke maat je hebt?
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]