haha blij dat je nog wat met die hydraulische rem kon!
overigens heb ik met me vorige chinees hetzelfde probleem met de velg gehad!
haha en ebay is je beste vriend! ik heb daar ook bijna al mijn spullen vandaan gehaald voor me chinees!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

10pk halen we denk ik nietLg tweewielers schreef:Pas maar op dat je hard van de velg er niet uit breekt met hydrolische remmen. Is wel is gebeurd met fabrieks remmen en chinese velgen:P Met 10 PK gasgeven willen ze ook nog wel is breken!
Na elke keer als het gereden is even kwartier tijd nemen om alles schoon te makendanny van westen schreef: hoe hou je in godsnaam alles zo schoon.
Inderdaad! Ik ben erg blij met de teller, installeert makkelijk en de temperatuur meter is ook best handig voor later.kevin_racing schreef:Dat heb je erg netjes gedaan met die teller
Ik heb de koppeling laten afstellen door Bert Deroue en de tandwiel verhouding was goed ik heb 6/70BlackWolf schreef:Race koppeling zit er al in hoor, ik heb ook paar extra schoenen.
Halve dagje is wel erg snel moet ik zeggen, hoe heb je het afgesteld? Snelle tandwiel verhouding kan ook de oorzaak zijn trouwens.
Blauw.BlackWolf schreef:Jeetje, dan is het inderdaad snel op! Mijn zoon heeft vanmiddag ook gereden al met al heeft hij 3 tanks leeg gereden met deze koppeling en ik heb het even gecontroleerd en voering ziet er goed uit, maar onze bike is niet echt snel natuurlijk.
EDIT:
Welke kleur veren heb je?