jeugt dagen stadskanaal
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- desleyminibikeracing
- forum gebruiker
- Contacteer:
jeugt dagen stadskanaal
hey,,
willen jullie hier allen maal jullie verslagen schrijfen over de jeugtdagen in stadskanaal..?
hier de mijne:
vrijdag: vrijdag ochtent begonne we met ons groepje achter pascal aan te rijden om de juiste lijnen te rijden dat was supper leuk en dat ging ook supper goed,daarna kregen we teorie daar moesten we die idealen lijne teken van het circuit stadskanaal ik vond de teorie best leuk aleen een beetje saai:P later die dag gingen we oefeningen met de bike doen dat ging supper en iedereen vond het volgens mij die dag gezellig:D.
Zaterdag: zaterdag begon het zelfde we gingen achter pascal aan rijden zodat we konden kijken of de pionne goed stonden op de baan voor die idealen lijn, daarna moeste we 10 min gaan rijden om de lijnen te oefenen,laterdie dag kregen we ook weer teorie deze keer vond ik het niet zo leuk omdat veel het zelfde was als de dag ervoor, ook die dag was zeker geslaagt.
Zondag: zondag begon de dag erg slecht de meeste gingen weg maar ook best veel mensen bleven en dat was goed want rond half 1 klaarde het helenmaal op en de baan was ook al snel droog rond 2u ginge we voor de 2e hied rijden en ik reed de heleteid achter ricardo van duyn aan dat was supper leuk totdat we moesten uit wijken voor davy van den dam die wou voor ons aan de kant gaan zodat wij erlangs konden maar die zag ik helaas te laat en reed met volle snelheid op davie in gelukkig had davie niks maar ik wel ik lag 30 meter verder op nadat ik 4 of 5 keer hoge koprolle had gemaakt en met een dikke schaafwond op me arm:( maarjj,, dat gaat wel weer over,, rond 4u ging ik kijken naar de andere jongens die nog aan het rijden waren,, jerremy ging flink onderuit en scheurde zijn sleutelbeen ik ben ook mee geweest naar het zieken huis met hem maar gelukkig kan jerremy weer in leylestad knalle
alles bij elkaar hebbe we een supper leuk en gezellig weekend gehad,, tot volgend jaar maar dan ben ik waaschijnlijk een voor rijder,,
groetjes desley nusselein
www.desleyminibikeracing.nl
willen jullie hier allen maal jullie verslagen schrijfen over de jeugtdagen in stadskanaal..?
hier de mijne:
vrijdag: vrijdag ochtent begonne we met ons groepje achter pascal aan te rijden om de juiste lijnen te rijden dat was supper leuk en dat ging ook supper goed,daarna kregen we teorie daar moesten we die idealen lijne teken van het circuit stadskanaal ik vond de teorie best leuk aleen een beetje saai:P later die dag gingen we oefeningen met de bike doen dat ging supper en iedereen vond het volgens mij die dag gezellig:D.
Zaterdag: zaterdag begon het zelfde we gingen achter pascal aan rijden zodat we konden kijken of de pionne goed stonden op de baan voor die idealen lijn, daarna moeste we 10 min gaan rijden om de lijnen te oefenen,laterdie dag kregen we ook weer teorie deze keer vond ik het niet zo leuk omdat veel het zelfde was als de dag ervoor, ook die dag was zeker geslaagt.
Zondag: zondag begon de dag erg slecht de meeste gingen weg maar ook best veel mensen bleven en dat was goed want rond half 1 klaarde het helenmaal op en de baan was ook al snel droog rond 2u ginge we voor de 2e hied rijden en ik reed de heleteid achter ricardo van duyn aan dat was supper leuk totdat we moesten uit wijken voor davy van den dam die wou voor ons aan de kant gaan zodat wij erlangs konden maar die zag ik helaas te laat en reed met volle snelheid op davie in gelukkig had davie niks maar ik wel ik lag 30 meter verder op nadat ik 4 of 5 keer hoge koprolle had gemaakt en met een dikke schaafwond op me arm:( maarjj,, dat gaat wel weer over,, rond 4u ging ik kijken naar de andere jongens die nog aan het rijden waren,, jerremy ging flink onderuit en scheurde zijn sleutelbeen ik ben ook mee geweest naar het zieken huis met hem maar gelukkig kan jerremy weer in leylestad knalle
alles bij elkaar hebbe we een supper leuk en gezellig weekend gehad,, tot volgend jaar maar dan ben ik waaschijnlijk een voor rijder,,
groetjes desley nusselein
www.desleyminibikeracing.nl
[img]http://i32.tinypic.com/izpyrm.jpg[/img]
me site www.desleyminibikeracing.nl
desley nusselein#67
seniooren standaard
blata wrs
GRC Moto
me site www.desleyminibikeracing.nl
desley nusselein#67
seniooren standaard
blata wrs
GRC Moto
jeugddag
hier een verslag van ons
donderdag om 17.30 uur vertrokken naar stadskanaal
toen we daar aankwamen was het al lekker druk
de ouderen jongens gingen in een legertent die 2 nachten slapen
nou dat hebben we geweten om 5.15 liepen ze nog buiten vd tent
want er liep een man rond en die gooiden stenen op de tent.
en de volgende morgen ""je had die kopjes moeten zien""
mick bouwman was de knapste want hij was gestoken door een mug
en had 1 oog dicht
om 9 uur werden ze in groepjes gedeeld
ik geloof 5 groepen
de kinderen hadden er super naar de zin
de laagste groepen begonnen met theorie en de eerste twee met rijden
allemaal oefeningen zoals achtje rijden , slaomen enz.
om 17.00 was het eten
dolf en zijn vrouw hadden heerlijke andijvie stampot gemaakt
om 18.00 begon het avondprogramma
zeskamp en voetbal (wat hadden de kinderen een lol) en de ouders natuurlijk ook
nou zul je denken dat ze (pubers) wel optijd zullen slapen?
nou en dat klopte denk ik ook want het was al vroeg stil in de tent
zaterdag morgen om 9 uur weer paraat
oefeningen en tijdrijden
en de oog van mick was nu nog een stukje dichter gegaan
de ouderen van groep een gingen met de kleintjes rijden
davy moest met jermey bouwman
hij vondt het super
om 17.00 was het afgelopen
de kinderen kregen allemaal een aandenking
en er was ook een weekend winnaar die de meeste vooruit gang had geboekt (sorry de naam vergeten) het was een klein jongentje van groep 4
de kinderen hebben echt een SUPER WEEKEND gehad
zodat een paar vaders de telefoon pakten om de vrouw te bellen dat ze nog een nachtje bleven omdat ze zondag ook nog konden rijden
davy was aangereden door desley maar had niets
het was meer de schrik hij zij wel "" gelukkig is hij niet boven op mijn gevallen want dan was ik plat"" hahaha
en om 16.30 richting het ziekenhuis met de grootste PUBER van het weekend
hij was gevallen en een scheurtje in de sleutel been
3 weken rust
puber beterschap!
een SUPER WEEKEND!!!!!
donderdag om 17.30 uur vertrokken naar stadskanaal
toen we daar aankwamen was het al lekker druk
de ouderen jongens gingen in een legertent die 2 nachten slapen
nou dat hebben we geweten om 5.15 liepen ze nog buiten vd tent
want er liep een man rond en die gooiden stenen op de tent.
en de volgende morgen ""je had die kopjes moeten zien""
mick bouwman was de knapste want hij was gestoken door een mug
en had 1 oog dicht
om 9 uur werden ze in groepjes gedeeld
ik geloof 5 groepen
de kinderen hadden er super naar de zin
de laagste groepen begonnen met theorie en de eerste twee met rijden
allemaal oefeningen zoals achtje rijden , slaomen enz.
om 17.00 was het eten
dolf en zijn vrouw hadden heerlijke andijvie stampot gemaakt
om 18.00 begon het avondprogramma
zeskamp en voetbal (wat hadden de kinderen een lol) en de ouders natuurlijk ook
nou zul je denken dat ze (pubers) wel optijd zullen slapen?
nou en dat klopte denk ik ook want het was al vroeg stil in de tent
zaterdag morgen om 9 uur weer paraat
oefeningen en tijdrijden
en de oog van mick was nu nog een stukje dichter gegaan
de ouderen van groep een gingen met de kleintjes rijden
davy moest met jermey bouwman
hij vondt het super
om 17.00 was het afgelopen
de kinderen kregen allemaal een aandenking
en er was ook een weekend winnaar die de meeste vooruit gang had geboekt (sorry de naam vergeten) het was een klein jongentje van groep 4
de kinderen hebben echt een SUPER WEEKEND gehad
zodat een paar vaders de telefoon pakten om de vrouw te bellen dat ze nog een nachtje bleven omdat ze zondag ook nog konden rijden
davy was aangereden door desley maar had niets
het was meer de schrik hij zij wel "" gelukkig is hij niet boven op mijn gevallen want dan was ik plat"" hahaha
en om 16.30 richting het ziekenhuis met de grootste PUBER van het weekend
hij was gevallen en een scheurtje in de sleutel been
3 weken rust
puber beterschap!
een SUPER WEEKEND!!!!!
-
deroue
- forum sponsor
- Contacteer:
super weekend
dinsdag rijden en toen kwam familie steeman langs
en ik vroeg opeens mogen victor en ik een keer spelen ja dat mocht
dus ik vroeg mag dat morgen woensdag en dan blijf ik bij jullie slapen ja dat was goed dus ik eerst naar de sportschool en daarna haalde willem en victor me op het was heel leuk bij victor
DONDERDAG reden we na het eten naar vledderveen en het was al heel druk
nou ik in die legertent dat was niet zoon groot succes dus ik ben rond 12 uur naar de caraven gegaan lekker geslapen
VRIJDAG rijden ging wel goed allemaal dingentjes gedaan
ZATERDAG was het wel een beetje het zelfde
ZONDAG niet gereden want het was nat en we gingen al om 1 uur weg
scott
en ik vroeg opeens mogen victor en ik een keer spelen ja dat mocht
dus ik vroeg mag dat morgen woensdag en dan blijf ik bij jullie slapen ja dat was goed dus ik eerst naar de sportschool en daarna haalde willem en victor me op het was heel leuk bij victor
DONDERDAG reden we na het eten naar vledderveen en het was al heel druk
nou ik in die legertent dat was niet zoon groot succes dus ik ben rond 12 uur naar de caraven gegaan lekker geslapen
VRIJDAG rijden ging wel goed allemaal dingentjes gedaan
ZATERDAG was het wel een beetje het zelfde
ZONDAG niet gereden want het was nat en we gingen al om 1 uur weg
scott
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
-
kleine_duivel
- spammer
-
deroue
- forum sponsor
- Contacteer:
jeugddagen stadskanaal
Hallo,
we zijn weer thuis,na hele gezellige dagen in Stadskanaal.Er was een hele leuke,grote groep,40,rijders.vanaf 6 tm 15 jaar.Ook wel onbekende jongens,maar het liep erg leuk.Een paar hoogetepunten waren toch zeskamp,voetbal en natuurlijk het groepje met de hele kleine boys,heel erg leuk om te zien!Op een grote bui na,zat het weer toch aardig mee.
Onze complimenten gaan toch wel na de organisatie,volgens ons moeten we dit elk jaar doen.Dolf had weer lekker gekookt en het was erg gezellig in de kantine.Als afsluiting kwam er een stuntrijder,wat die man allemaal kon met z'n motor!!!
Het is natuurlijk te hopen dat de club aan deze dagen nog wat nieuwe leden overhoud,altijd goed voor het nieuwe seizoen!
groetjes,Wilma

we zijn weer thuis,na hele gezellige dagen in Stadskanaal.Er was een hele leuke,grote groep,40,rijders.vanaf 6 tm 15 jaar.Ook wel onbekende jongens,maar het liep erg leuk.Een paar hoogetepunten waren toch zeskamp,voetbal en natuurlijk het groepje met de hele kleine boys,heel erg leuk om te zien!Op een grote bui na,zat het weer toch aardig mee.
Onze complimenten gaan toch wel na de organisatie,volgens ons moeten we dit elk jaar doen.Dolf had weer lekker gekookt en het was erg gezellig in de kantine.Als afsluiting kwam er een stuntrijder,wat die man allemaal kon met z'n motor!!!
Het is natuurlijk te hopen dat de club aan deze dagen nog wat nieuwe leden overhoud,altijd goed voor het nieuwe seizoen!
groetjes,Wilma
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
Heee Allemaal
!
Het Was een leuke midweek voor ons want we waren er al vanaf woensdag ! en ik heb t heel erg naar me zin gehad en ben er volgende keer echt zeker weer bij ik vodnt t leuk om met ze alle samen te werken en een beetje oefeningen doen
! Trouwens nog sterkte voor jeremy
hopelijk snel weer rijden met elkaar op de baan
Groetjes Ricardo
Het Was een leuke midweek voor ons want we waren er al vanaf woensdag ! en ik heb t heel erg naar me zin gehad en ben er volgende keer echt zeker weer bij ik vodnt t leuk om met ze alle samen te werken en een beetje oefeningen doen
Groetjes Ricardo
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
- grazy frogg
- forum gebruiker
- Contacteer: