uitdraaien van cilinder
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
uitdraaien van cilinder
hallo ,
ik ben hier nieuw maar heb een serieuze vraag
ik heb een vastgelopen 40 mm cilinder nou ken ik iemand en die gaat hem uitdraaien voor mij naar 44 mm (hij is en profesioneel draaier ) dus dat lukt wel maar mijn vraag is .een 40 mm cilinder was 49 cc als hij nou uitgedraaid is naar 44 mm zou het tog meer cc moeten zijn . of zit ik verkeerd?
nou alvast bedankt en fotos van mijn minicrosser komen er aan
gr red bull
ik ben hier nieuw maar heb een serieuze vraag
ik heb een vastgelopen 40 mm cilinder nou ken ik iemand en die gaat hem uitdraaien voor mij naar 44 mm (hij is en profesioneel draaier ) dus dat lukt wel maar mijn vraag is .een 40 mm cilinder was 49 cc als hij nou uitgedraaid is naar 44 mm zou het tog meer cc moeten zijn . of zit ik verkeerd?
nou alvast bedankt en fotos van mijn minicrosser komen er aan
gr red bull
het kan altijd sneller en beter !!!
- jordy 15
- forum gebruiker
- Contacteer:
Een cilinder uitdraaien in een draaibank ?? Haha succes! Ik heb er iig nog nooit van gehoort. Heb je ook een best harde bijtel nodig.. En dan is je cilinderwand dus ook helemaal weg en moet je er n nieuwe wand inlaten zetten.. Nicaseal bijv..
Bedoel je niet gewoon n klein stukkie honen endan n groter maat zuigertje erin ??
Bedoel je niet gewoon n klein stukkie honen endan n groter maat zuigertje erin ??
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Kan je doen heb je weinig aan, cilinder honing is een gespecialiceerd iets. Is het alu dan moet je een nieuwe nicasiel wand plaatsen wat je nog is 200 euro ofzo kost. is het gietstaal dan moet je hem alleen ophonen met een speciale hoon steen ..
Youtube heeft alle andwoorden tegenwoordig. type maar in cilinder honeing of honing ofzo ..
Succes,
Youtube heeft alle andwoorden tegenwoordig. type maar in cilinder honeing of honing ofzo ..
Succes,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer: