hallo allemaal
ja het is waar !!!!!
Peter (senioren standaard) heeft zijn eerste punten gehaald in de kampioenschap na veel vallen en opstaan heeft hij in lelystad de 15de plek gehaald PETER VAN HARTE EN NU ZATERDAG IN ZWOLLE NOG DE PUNTJES PAKKEN . groetjes uit duiven
En ik heb na de zomerstop ook weer me punten gepakt! 3e plaats @ lelystad Supervettebaan eveneens in de regen veel grip en opt droge ook super veel! ben nu heel dicht bij de 3e in het klassement met nog 2 wedstrijden te gaan kan er nog van alles gebeuren !
Groetjesss En nog Gefeliciteerd Peter !
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
van harte met de eerste puntenn stel als dat met de punten zo doorgaat heb ik een vraag.
wij zoeken voor de 40 open nog een rijder, je krijgt natuurlijk een zpf opgefokt tot een 20 pk, 2 plakken dan heb je ook nog iets als je een keer valt en een bril voor het zien, GRATIS.
Nou wat zeg je ????????????????????????????????????????????????????
nou willy en anita bedankt hoor
maar ja hoor ik heb mijn 1e punten gehaald in lelystad na veel vallen en opstaan ?? is het dan toch eindelijk gelukt en het ging lekker in lelystad nu de laatste 2 wedstrijden ook zo ( in de regen ) dan heeft deze opa het goed gedaan en ik verwacht een hoop supporters de laatste wedstrijden bussen vol naar zwolle en stadskanaal
en barry dat is een leuk aanbod maar niet voor mij hahahahahaha
grazy frogg schreef:nou willy en anita bedankt hoor
maar ja hoor ik heb mijn 1e punten gehaald in lelystad na veel vallen en opstaan ?? is het dan toch eindelijk gelukt en het ging lekker in lelystad nu de laatste 2 wedstrijden ook zo ( in de regen ) dan heeft deze opa het goed gedaan en ik verwacht een hoop supporters de laatste wedstrijden bussen vol naar zwolle en stadskanaal
en barry dat is een leuk aanbod maar niet voor mij hahahahahaha
tot in zwolle allemaal
Helemaal mee eens !!!
Maar gefeliciteerd, dit was ook mijn beste weekend ooit
van harte met de eerste puntenn stel als dat met de punten zo doorgaat heb ik een vraag.
wij zoeken voor de 40 open nog een rijder, je krijgt natuurlijk een zpf opgefokt tot een 20 pk, 2 plakken dan heb je ook nog iets als je een keer valt en een bril voor het zien, GRATIS.
Nou wat zeg je ????????????????????????????????????????????????????
talent komt later
groeten barry wassink
zpf import
anita bedankt voor het opletten
groeten
vreemd dat ineens een plek vrij is in de 40 open,
toen ik met 20 pk wou rijden bleek het een groot probleem