Het is wederom een Blata Elite 14 WRS geworden, ditmaal in Repsol (Rossi) kleuren. Heb gekozen voor deze bike omdat mijn vorige wrs heel erg goed bevallen is.
De bike is eigenlijk nog nieuw, ik ben welliswaar de 2e eigenaar maar de vorige eigenaar heeft hem destijds gekocht vanwege de "minibike hype", en heeft er een paar keer bij hem mee in de straat gereden, toen de schuur in en nooit meer aangeraakt.
Wat gaat eraan gebeuren? Alleen andere remhendels erop (originele voelen wat sponsachtig aan) Dodemansknop en een goede koppeling, verder hou ik hem zoals hij is.
Hier dan even wat foto's
Wie goed zoekt, vind hem...

Juist, daar staat hij

Update 28-09-2008
Net eventjes nieuwe remhendels gehaald, remmen voelen nu superstrak aan.

Update: 01-10-2008
Vandaag nieuwe Zocchi 3-schoens koppeling, nieuwe ketting, nieuw achtertandwiel en dodemansknop gekocht., vanavond in Echt even testen...
Hier de oude originele Blata koppeling

De nieuwe Zocchi

Nieuwe ketting en tandwiel

Update: 04-10-2008
Gisteren is mijn blok gereviceerd, vandaag even een nieuwe originele Blata werkstandaard gehaald. Kleur past goed bij de bike...

Deze week even de uitlaat onder handen nemen, vorige eigenaar heeft deze helemaal zilver gespoten en ziet er erg lelijk uit...
Update: 13-01-2009
Vandaag stuurdemper erop gezet, met dank aan Jim, waarvan ik deze even mag testen en voor een net prijsje over kan nemen....