mense ik heb een probleem ik heb sind kort een minibike (gratis gekregen)
helemaal opgeknapt toen ik hem kreeg wat de trekstarten nie egt jofel
hij ging stroef en ik kreeg met bijn niet getrokken klein stukje maar lijkt wel of hij vast slaat
nou heb ik een neiuwe gekocht maar nu is het nog steeds kunnen julie mij helpen>??????????
aub geen caps lock gebruiken.
ook even rustig aan typen zodat je zo min mogelijk spellings fouten maakt.
dan gaan we nu over op het beantwoorden van je vraag:
wat blijft hangen. een trekstarter bestaat uit meerdere delen. kijk of je hem goed gemonteerd hebt. het kan zijn dat dit niet de 1e keer gelukt is.
ook is het erg makkelijk om te vermelden wat voor minibike je hebt. weet je niet welke je hebt moet je even de zoekfunctie gebruiken om te kijken wat voor iets je hebt (of bijvoorbeeld bij minibike winkels kijken).
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
jelle-citta schreef:mense ik heb een probleem ik heb sind kort een minibike (gratis gekregen)
helemaal opgeknapt toen ik hem kreeg wat de trekstarten nie egt jofel
hij ging stroef en ik kreeg met bijn niet getrokken klein stukje maar lijkt wel of hij vast slaat
nou heb ik een neiuwe gekocht maar nu is het nog steeds kunnen julie mij helpen>??????????
dit topic is eigenlijk om je bike te showe (dus niet alleen je trekstarter )
zitten je veertje nog wel goed bij de trekstart, zo niet dan blijft ie ook vastzitten.
haal je bougie eruit en stop je duim op het gat en laat dan de zuiger omhoog komen
zoals lars al zei kijk eens hoe je woorden spelt en lees dingen door voordat je ze post.
ontopic:
het ligt helemaal niet aan je compressie,
je zegt net dat het vliegwiel wel goed ronddraait, dus ligt het aan je trekstart.
waarschijnlijk ben je gewoon geen weerstand van de zuiger gewend, blijf een paar keer trekken en kijk of hij aanslaat.
ja heeft hij het over het niveau daalt, vind niet dat je elkaar zo aanspreekt maarja....
Het antwoord van naar de sportschool ha......ha zo zwaar kan nooit
hij kon toch ook zn vliegwiel draaien'??? oohjaaa
Nouja ik had laatst het probleem dat mijn trekstarter vast bleef zitten omdat mijn clipjes die aan je vliegwiel zitten vast bleven zitten in mijn trekstarter en zo wilde die niet trekken.
sorry voor offtopic alleen ik vond het even nergens op slaan.