Juniorcup 2009
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nou Twan,Mark rijd voorlopig alleen op zijn fiets
.Als er tijd is gaan we duiken,en staat hij op plaats nr 19 in het nederlands kampioenschap survival.Naast school doet ie nog elektrisch gitaar en dan hebben we de week wel weer vol.
Maar ik moet je zeggen dat ik pas sinds gisteren de aankondiging van de NSF cup zag in Motor.
Ik heb alles wat er tot nu te vinden was eens goed door gelezen en ben zeer enthousiast .
Wat betreft de TZR cup,zoals ik eerder al aangaf, je hebt een meer dan enthousiaste groep mensen nodig die e.a. van de grond tillen.Bovendien is de mate van medewerking van de importeur/fabriek ook erg belangrijk dat mag duidelijk zijn.Over dit alles kan ik wel een avond vullende discussie op gang brengen en houden.Het eerste deel was er wel ,het tweede te weinig.
22 November ga ik denk ik toch maar even kijken bij de SOBW,is hetniet om C. van Gaalen een hand te geven dan is het zeker om de NSF te aanschouwen en info op te doen.
Maar ik moet je zeggen dat ik pas sinds gisteren de aankondiging van de NSF cup zag in Motor.
Ik heb alles wat er tot nu te vinden was eens goed door gelezen en ben zeer enthousiast .
Wat betreft de TZR cup,zoals ik eerder al aangaf, je hebt een meer dan enthousiaste groep mensen nodig die e.a. van de grond tillen.Bovendien is de mate van medewerking van de importeur/fabriek ook erg belangrijk dat mag duidelijk zijn.Over dit alles kan ik wel een avond vullende discussie op gang brengen en houden.Het eerste deel was er wel ,het tweede te weinig.
22 November ga ik denk ik toch maar even kijken bij de SOBW,is hetniet om C. van Gaalen een hand te geven dan is het zeker om de NSF te aanschouwen en info op te doen.
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Zonder met melk en suiker,alleen de koffie geloof ik.
nog wat specs maar dan over de Honda.
Specifications
ENGINE
Engine Type 99cc air-cooled single cylinder four stroke
Bore and Stroke 53.0mm x 45.0mm
Compression Ratio 9.4:1
Carburetion 22mm
Ignition CD
DRIVE TRAIN
Transmission Five-speed
CHASSIS / SUSPENSION / BRAKES
Front Tire 100/90-12 48J
Rear Tire 120/80-12 54J
DIMENSIONS
Length 61.62 inches
Width 22.77 inches
Height 35.89 inches
Wheelbase 42.15 inches
Dry Weight 164.9 pounds
OTHER
Product Notes Not street legal
Available Colors White
Model ID NSF100
nog wat specs maar dan over de Honda.
Specifications
ENGINE
Engine Type 99cc air-cooled single cylinder four stroke
Bore and Stroke 53.0mm x 45.0mm
Compression Ratio 9.4:1
Carburetion 22mm
Ignition CD
DRIVE TRAIN
Transmission Five-speed
CHASSIS / SUSPENSION / BRAKES
Front Tire 100/90-12 48J
Rear Tire 120/80-12 54J
DIMENSIONS
Length 61.62 inches
Width 22.77 inches
Height 35.89 inches
Wheelbase 42.15 inches
Dry Weight 164.9 pounds
OTHER
Product Notes Not street legal
Available Colors White
Model ID NSF100
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
Je kan ook even op www.nsf100championship.nl kijken voor informatie ik geloof dat daar ook de inschrijvingen op gaan beginnen
Groetjes Ricardo
Groetjes Ricardo
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nee inderdaad er staat nog vrijwel wijnig info op..!mark#41 schreef:Naah,geen info verder tot dit moment.
Hoop dat er snel wat meer bekendheid komt!
Groetjess
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
lijst(je) aangevuld met Niels wie volgt????niels#69 schreef:Ik wil namens dit bericht mededele dat ik volgend seizoen zal starten in de 125cc Juniorcup.
Ik wil ook even iedereen bedanken met wie ik de afgelopen 2 seizoenen geracet heb.
M.v.g Niels van Doorn
Mike Brouwers
Bryan van Broekhoven
Niels van Doorn
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
andries schreef:lijst(je) aangevuld met Niels wie volgt????niels#69 schreef:Ik wil namens dit bericht mededele dat ik volgend seizoen zal starten in de 125cc Juniorcup.
Ik wil ook even iedereen bedanken met wie ik de afgelopen 2 seizoenen geracet heb.
M.v.g Niels van Doorn
Mike Brouwers
Bryan van Broekhoven
Niels van Doorn
Het is nog niet 100% zeker maar er bestaat een grote kans dat wij ook juniorcup gaan rijden
Groetjess Ricardo van Duijn
ik zet je erbij als je het zeker weet.... anders hebben we zometeen 58 rijders die het "bijna zeker weten"Dm-Ricardo schreef:andries schreef:niels#69 schreef:Ik wil namens dit bericht mededele dat ik volgend seizoen zal starten in de 125cc Juniorcup.
lijst(je) aangevuld met Niels wie volgt????
Mike Brouwers
Bryan van Broekhoven
Niels van Doorn
Het is nog niet 100% zeker maar er bestaat een grote kans dat wij ook juniorcup gaan rijden! dus je kunt me er ook wel bij zetten
!
Groetjess Ricardo van Duijn
heb de eerste post aangevuld met rijders uit 2008