Als minibike warm is heeft ie geen hoge top snelheid meer??
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
chromeclown
Als minibike warm is heeft ie geen hoge top snelheid meer??
als minibike warm is heeft hij geen goeie topsnelheid meer en trekt ook niet meer HOE kan dit en HOE kan ik dit verhelpen ?
-
chromeclown
maar die vn mij trekt wel goed op en als ik op toeren KOM valt ie stil en moet ik weer opnieuw optrekken, ik ga hem in het weekend helemaal uit elkaar halen en helemaal schoon maken kijken hoe het erna met hem zitdemet schreef:idd waarschijnlijk door dat die dan warm is en de koppelingveertjes minder strak zitten? heb ik ook
PS: tips kun je me altyd vertellen
- minibikefreek
- forum gebruiker
- Contacteer:
Als je de standaard koppeling nog hebt, kun je misschien daar betere veertjes van betere kwaliteit voor kopen. Misschien maakt dit wat uit en is volgens mij ook niet zo heel duur? zit dacht ik bij Tuning fase 1 van *geen sponsor* en dan heb je ook direct een rocketkey!.
Groetjes!
Groetjes!
-
chromeclown
minibikefreek schreef:Als je de standaard koppeling nog hebt, kun je misschien daar betere veertjes van betere kwaliteit voor kopen. Misschien maakt dit wat uit en is volgens mij ook niet zo heel duur? zit dacht ik bij Tuning fase 1 van *geen sponsor* en dan heb je ook direct een rocketkey!.
Groetjes!
ja ik moet tog een hele nieuwe koppeling dus dan zal dat ook wel verholpen zijn het kan ook een vuiltje in de carb. zijn ik kijk morgen wel ik moet mijn pijp ook nog uitbranden dus
Groetjes !!
Of een te kleine sproeier.
Kijk, Als de bike koud is, vraagt hij minder benzine. Dat geeft de te kleine sproeier dan genoeg.
Als hij warm is vraagt hij meer benzine. en dus kan hij dat niet krijgen omdat het gaatje van de sproeier dan te klein is.
Probeer er even een grotere sproeier in te draaien
Kijk, Als de bike koud is, vraagt hij minder benzine. Dat geeft de te kleine sproeier dan genoeg.
Als hij warm is vraagt hij meer benzine. en dus kan hij dat niet krijgen omdat het gaatje van de sproeier dan te klein is.
Probeer er even een grotere sproeier in te draaien
Dellorto te koop!
PM bij interesse
PM bij interesse
-
mC77
Hij trekt niet meer als hij rijdt na een tijdje, zelf gezien gisteren avond.Gerrit46 schreef:Zijn het niet koelings problemen?
wat voor bike heb je?
watergekoeld of lucht?
Kan wezen dat het blok te warm wordt...
Greetz,
Gerrit.
Hij stottert, en er kwamen vlammen uit de uitlaat???
Het is een 39 cc watergekoelde Blata Replica bike
- lorenzo#42
- forum gebruiker
- Contacteer:
- rick*40*blata
- forum gebruiker
- Contacteer: