Grootebroek 14 december.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Sleutel
- forum gebruiker
- Contacteer:
Bij mij ging het best aardig, al heb ik een tijd niet meer gereden
Kan alleen de puch collega's nog niet echt bij houden, dus ik moet zeker meer gaan trainen
En er moet hier en daar nog wel wat aan de brommer gevijld worden om hem wat sneller te maken, maar dat komt wel goed.
Mijn maatje was ook met een nieuw puchje, maar die moet nog wel wat meer trainen en sleutelen om wat sneller te worden.
Volgens een aantal zelfbouwers, zou mijn vrouwtje zwanger zijn...
Ik vraag me dan toch af door wie...
Het was iig een gezellige boel daar bij die gasten
Misschien tot over 2 weken.
Gr Cees
Kan alleen de puch collega's nog niet echt bij houden, dus ik moet zeker meer gaan trainen
En er moet hier en daar nog wel wat aan de brommer gevijld worden om hem wat sneller te maken, maar dat komt wel goed.
Mijn maatje was ook met een nieuw puchje, maar die moet nog wel wat meer trainen en sleutelen om wat sneller te worden.
Volgens een aantal zelfbouwers, zou mijn vrouwtje zwanger zijn...
Ik vraag me dan toch af door wie...

Het was iig een gezellige boel daar bij die gasten

Misschien tot over 2 weken.
Gr Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
Uhm misschien beter je oogjes schoonmaken als je opstaat? Patrick was der gewoon tot 2 uur hoor. Saampjes met roel, john, erik, melani, kevin, cees+ zijn racemaat.Bij patrick ging het ook niet helemaal goed met de koppeling en ging eerder weg.
Over de koppeling, van de koppeling was een laag afgevallen.. heb bert hier al over geinformeerd en wij kwamen hier wel uit. Dus dat komt goed. Verder wel leuke ochtend gehad, even op don zijn nieuwe brommer gereden en die rijd erg lekker.
groetjes
P.S.
Cees is dat de reden dan sis stopt met racen:P....spannend hoor
- chineesefood
- forum gebruiker
- Minibike:: Grc RRz11 Bzm 4t
-
rob polini
- forum gebruiker
huizen
Ja waarom zou je naar de veteranen race gekomen zijnchineesefood schreef:IK heb lekker lopen brullen met de viertakt. Was erg gezelig en druk
Overloper.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....