Aan de carters lag het niet sven, het was meer de krukas en het vliegwiel wat roet in het eten gooide, maar maakt niet uit..ik heb er me plezier mee gehadSubito schreef:Loop als de ziekte ookSubito schreef:zie onze verkoop topic bij onderdelen
@ topicstarter:
De set-up van Ba is erg leuk. Lijkt ook erg veel op origineel Blata. Alleen het verschil was dat Ba nog chinese carters had. Daardoor kwam hij niet aan het top-toerental van Blata. Op de rechte stukken liep ons blok met dezelfde vertanding meer toeren en dus ook een stuk harder.
Gr. Sven
BA-searcher blata rep VS hitmans replica VS sharkbites rep
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
Daar zoek ik het niet in ray, ik had de zelfde kop en zelfde zuiger als dat collin heeft in zijn blata blok, en die ging wel door in toeren.
Het verschil zit em in de krukas en die plaat die tussen de cilinder ligt.
De timing van je poorten die kloppen dan niet zo als het zou moeten zijn.
Affijn ik ga er niet meer verder over discussieren, ik heb nu een wrs de wel in toeren door jankt
Affijn ik ga er niet meer verder over discussieren, ik heb nu een wrs de wel in toeren door jankt
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Oh ja was vergeten dat die timing natuurlijk verandert was door die plaat, sorry niks gezegt, ontopic maar weerba-searcher!! schreef:Daar zoek ik het niet in ray, ik had de zelfde kop en zelfde zuiger als dat collin heeft in zijn blata blok, en die ging wel door in toeren.
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder