Puchje voor Sleutel... (nieuw remmetje p11)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
- Sleutel
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hij is niet 100% afgevuld.rkpdude schreef:Netjes netjes. Dat solderen ziet er ook goed uit. Is de ruimte onder je alu blokje en je het blok nu ook helemaal volgelopen met dat alitude? Dus is het nu 1 !CENCUUR! verbinding geworden?
Nu staat bij jouw het membraan er in de breedte in, met voorbedachte rade, of omdat dit zo uitkwam met het type membraan wat je gebruikt. in een pia blok zit die namelijk in de lengte erin. Ben wel benieuwd of er nog achterliggende hi-tech verklaringen voor komen..
ga zo door, gr roel...........
Want toen ik het gat er in freesde, kwam ik toch nog een loos plekje tegen
Maar dat heb ik opnieuw aangevuld en nu is hij rondom dicht.
Het membraan in de lengte zetten, heb ik over zitten te twijfelen.
maar als ik dat gedaan had, dan had hij hoger komen te zitten en had hij half voor de wangen gezeten.
Toen toch maar voor de dwars positie gekozen, was ook wat makkelijker te maken voor mij.
Wat Raytje al zegt Tonny, de voet is heel hoogcracy frog schreef:cees maar zit je zo met deze sparing niet precies aan de buitenkant van je cilindervoet?
grt tonny
Hier nog wat foto's

Nu nog een nieuw cilindertje, en dan kan ik de poorten opmaat maken.
Gr Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja heb toevallig dezelfde cilinder, met dezelfde modificatie hahaSleutel schreef:Wat Raytje al zegt Tonny, de voet is heel hoogcracy frog schreef:cees maar zit je zo met deze sparing niet precies aan de buitenkant van je cilindervoet?
grt tonny![]()
Ben benieuwd Cees, setup doet het bij mij al leuk met een verlast technigas uitlaatje dus zal bij jou zeker wel lekker gaan
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- cracy frog
-
bubke
- forum gebruiker
- Contacteer:
spruitstukje
heel cees ziet er super uit! zal zeker goed gaan lopen .
alleen ik breng je ff op de hoogte van die spruitstukjes van bzm hou die goed in de gaten en ga er voorzichting mee om die dingen zijn nogal gevoelig , er kunne namelijk hele kleine gaatjes/scheurtjes in komen, zelf ook al 2 keer gehad en 2 door uitgevallen dus er als ie belabberd loopt kan het ook daar aan liggen , willen we natuurlijk graag allemaal voorkomen!
verder heb je weer een pracht blokje neer gezet
groetjes bob de boer
alleen ik breng je ff op de hoogte van die spruitstukjes van bzm hou die goed in de gaten en ga er voorzichting mee om die dingen zijn nogal gevoelig , er kunne namelijk hele kleine gaatjes/scheurtjes in komen, zelf ook al 2 keer gehad en 2 door uitgevallen dus er als ie belabberd loopt kan het ook daar aan liggen , willen we natuurlijk graag allemaal voorkomen!
verder heb je weer een pracht blokje neer gezet
groetjes bob de boer
bob #63....:D:D:D lp-racingteam
- cracy frog
Remon schreef:Sleutel schreef:DankjeRemon schreef:Cees
Toppie werk.
1 vraagje, waarom niet alles er helemaal om heen dichtgesoldeerd?![]()
Maar hoe bedoel je? Want hij is rondom gesoldeerd.
En dan daar links in het inhammetje om hem zo te noemen..
remon dat is een opzetstuk voor het membraam! de onderplaat heeft cees rondom vast zitten kijk dan even op de andere fotos van cees
grt tonny![]()
Groetjes
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
Dat Heeft in eerste plaats te maken met carterdruk. Het membraan zit nu dichter in het blok. Ten 2de zijn die malossi peugeot103 dingen moelijk verkrijgbaar (wie rijdt er nog een peugeot103) En je hebt nu meteen een mooi rubber spruitje tegen de trillingen.danny van westen schreef:En wat is de reden dat je dat membraam gebruikt?
ipv een Mallosi membraamsetje ofzo?
Lijkt mij dat dat makkelijker pas te maken is?
en ziet er ok beter uit(vind ik)
Mazzel
Ik denk dat dat cees zijn redenen zijn geweest om hiervoor te kiezen. Maar misschien heb ik het wel helemaal fout hoor, en had die deze nog gewoon op de plank liggen..
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
- Sleutel
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja Roel, dat heb je helemaal goed...en omdat ik hem toch op de plank had liggen, maakte de keuze alleen maar makkelijkerrkpdude schreef:
Dat Heeft in eerste plaats te maken met carterdruk. Het membraan zit nu dichter in het blok. Ten 2de zijn die malossi peugeot103 dingen moelijk verkrijgbaar (wie rijdt er nog een peugeot103) En je hebt nu meteen een mooi rubber spruitje tegen de trillingen.
Ik denk dat dat cees zijn redenen zijn geweest om hiervoor te kiezen. Maar misschien heb ik het wel helemaal fout hoor, en had die deze nog gewoon op de plank liggen..
En ja... er zullen best mensen zijn die het niet mooi vinden, maar dat was ook niet mijn doelstelling
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !