Aprilia chineesje Update pag.1
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Aprilia chineesje Update pag.1
VERWIJDERD
Laatst gewijzigd door 1to3 op ma 27 jul 2009, 01:39, 19 keer totaal gewijzigd.
Tja smaken verschillen , voor echte minibikers als jullie ziet het er mischien niet uit , maarja, carbon uitlaat vinden wij wel mooiBeRt_GRC schreef:ik vind het er niet echt mooi uitzien.
Een scooterdemper??
gr.
ook handig voor op de kartbaan
editje :
mn broer zit wel achterop , was in dit geval wat handiger om evenwicht te houden op t ijs
en inderdaad gaat genoeg kapot , maar nieuwe onderdelen bestellen ga je niet dood aan
tja , ons koste het niet zoveel , minibike 100 euro inclusief 49 cc bigbore race steps andere remhendels volle krukas en race koppeling . is een prikkie , diung heeft mischien 4 uur gelopen ..Subito schreef:Nee klopt, maar kost je wel onnodig veel geld1to3 schreef:nieuwe onderdelen bestellen ga je niet dood aan
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Ik geloof dat er voor dat blokje niet 1 fabrieks onderdeel te koop is.
Misschien de membramen, maar dan heb je het ook gehad.
Dus ja, ook je big bore cilinder, volle krukas en heel de zooi....is chinese zooi
Nou moet ik toegeven dat ik ook op zo'n bike begonnen ben.
Maar had het al heel snel gehad daarmee.
Ben toen na nog geen half jaar overgestapt op een B1 replica.
Daar geloof ik iets meer als een jaar lekker op gereden, en toen overgestapt op fabrieks. Me 1e fabrieks was een GRC Laser. Vervolgens een DM. Daarna Stamas. Toen Blata b1. En inmiddels staat er een BMS
Succes ermee
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
Hahaha , een heel levensverhaal over welke bikes je hebt gehadSubito schreef:alles wat je op dat blokje zet is chinese zooi.
Ik geloof dat er voor dat blokje niet 1 fabrieks onderdeel te koop is.
Dus ja, ook je big bore cilinder, volle krukas en heel de zooi....is chinese zooi
Nou moet ik toegeven dat ik ook op zo'n bike begonnen ben.
Maar had het al heel snel gehad daarmee.
Ben toen na nog geen half jaar overgestapt op een B1 replica.
Daar geloof ik iets meer als een jaar lekker op gereden, en toen overgestapt op fabrieks. Me 1e fabrieks was een GRC Laser. Vervolgens een DM. Daarna Stamas. Toen Blata b1. En inmiddels staat er een BMS.
Succes ermee
- Minibike-Tuner
- forum gebruiker
Volgens mij heeft BZM ook 2-schoens koppelingen voor deze bikesSubito schreef: Ik geloof dat er voor dat blokje niet 1 fabrieks onderdeel te koop is.
Weet het niet zeker, maar ik dacht dat ik dat ooit gezien had.
Veel plezier met je bike btw
Grtz.