Iets minder opkomst dan vorige week, maar niettemin toch nog een leuk aantal rijders.
Voor mezelf begon de ochtend goed K U T.
Me banden waren veel te hard, banden en baan te koud, met als gevolg dat de eerste beste bocht die ik nam, lekker ging schuiven.
Vervolgens me rondje rustig hervat, en halfverwege de 2e ronde...me koppeling verrot.
Schoeisel was zo goed als helemaal weg.
Gelukkig had Maarten schoentjes bij voor de koppeling. Dus met de hulp van Leen even de koppeling vervangen.
Tijdens het sleutelen kwamen we erachter dat er nog een 7-tands van voor op zat...dus dat ook maar even veranderd naar 6.
Toen begon de ellende....het inrijden van de koppeling. sjezus wat een gedoe is dat zeg >.<....voelde me net boer harmsen op z'n trekker. Tuf Tuf Tuf.
Naja nadat de koppeling een einde ingesleten was langzaam aan het stellen begonnen. Later nog wat gewichtjes van Leen in de koppeling gestoken, en het laatste uur toch nog lekker me rondjes kunnen rijden.
Het was erg wennen aan het BZM blok, gezien dit een heel ander vermogen heeft dan dat van Blata. Maar zeeeeker niet slecht
Al met al een erg leuke dag gehad!