staat al in ze topic
Denna's Custom Reesbeest Update 15-02-2009 Pagina 6
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Ducati Supermono
- forum gebruiker
- Ducati Supermono
- forum gebruiker
mooi frame
kijk eens op www.minibikeclubstein.nl kies FORUM , jou bike , mijn repsol honda leuke foto’s
gr
gr
PEE#46
-WOLFFS racing team-
-WOLFFS racing team-
Die had ik een tijd terug al een keer gezien ja. Erg mooie replica van een repsol heb jij ervan gemaakt, zeker qua afwerking etc.
Ik ben van plan het repsol er juist vanaf te halen. Waarschijnlijk zal de b1 zitkap ook niet erop blijven, maar zal er een andere pas gemaakt worden, op zen tijd natuurlijk.
Ik heb ook Hope hydraulische remmen gekocht, deze moeten nog pas gemaakt worden.
Ik ben van plan het repsol er juist vanaf te halen. Waarschijnlijk zal de b1 zitkap ook niet erop blijven, maar zal er een andere pas gemaakt worden, op zen tijd natuurlijk.
Ik heb ook Hope hydraulische remmen gekocht, deze moeten nog pas gemaakt worden.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
- Ducati Supermono
- forum gebruiker
Re: mooi frame
Zooo ik ben ducati fan maar dit zit er echt geweldig uit...peter schreef:kijk eens op www.minibikeclubstein.nl kies FORUM , jou bike , mijn repsol honda leuke foto’s
gr
Het is tog een b1 rep ? Wat voor kuipen zit er bij jou op?
GR,
Blata b1 rep
>----------Project -----------<
kappen
Ja dit was mijn b1 replica is nou van repsol baby maar de kappen heb ik zelf gemaakt van polyester (naar een voorbeeld van de honda rcv 211 rossi uitvoering) en ben ze nu aan het verbouwen want ze gaan op mijn blata b1.
Let wel dit is een heleboel werk en tijd maarja het is hobby toch?
Staan ook fotos op van danny pedrosa/nicky hayden replica rcv 212 let op het frame en achterbrug (ook dit is een b1 replica maar met een poliniblok)
gr PEE#46
ps bedankt voor de reacties.
Staan ook fotos op van danny pedrosa/nicky hayden replica rcv 212 let op het frame en achterbrug (ook dit is een b1 replica maar met een poliniblok)
gr PEE#46
Laatst gewijzigd door peter op wo 21 jan 2009, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
PEE#46
-WOLFFS racing team-
-WOLFFS racing team-
- Ducati Supermono
- forum gebruiker
Re: kappen
Hoe heb je dat gedaan dan ?peter schreef:Ja dit was mijn b1 replica is nou van repsol baby maar de kappen heb ik zelf gemaakt van polyester (naar een voorbeeld van de honda rcv 211 rossi uitvoering) en ben ze nu aan het verbouwen want ze gaan op mijn blata b1.
gr PEE#46
het frame enz met polyster erop gelijmt?
idd hobby, als je me via pb wat tips kan geven dan heel graag,
Echt vakwerk dat.
GR.
Blata b1 rep
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer: