Daarom met enkel dit domweg namaken ben je dr nog niet kennis van timingen, spoelrichtingen etc is ook wel handigLg tweewielers schreef:Al zeg je hoe iemand een uitlaatpoort moet aanpassen snappen ze het nog nie,. Dit is maar een basis hahajordy 15 schreef:Ziet er netjes uit Cees![]()
Wel nouw weer jammer dat je dit allemaal zomaar online gooit. Haha
Gr,
Puchje voor Sleutel... (nieuw remmetje p11)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Hoe kan dat? Soms heb je cilinder met goede bevels e.d. en nog tikt er iets. Met name kom ik dit probleem tegen bij power one cilinders! Elke cilinder van dat merk heeft dat zowat. Voor de rest hoor ik het nooit.antonie schreef:ziet er goed dat blokje.maar het lijkt wel of ik een tikkend zuigerveertje hoor.
Denk dat het aan de uitlaatpoort ligt bij fabrikage. Ik heb één keer zon cilinder goed getuned en toen was het tikken wel weg. Uitlaatpoort had ik heel erg vergroot misschien ligt het nicasiel er te hoog in op dat punt dan? Maar Cees heeft vast zijn halve cilinder al weg gefreesd hahaha
Groeten,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
Lg tweewielers schreef:Hoe kan dat? Soms heb je cilinder met goede bevels e.d. en nog tikt er iets. Met name kom ik dit probleem tegen bij power one cilinders! Elke cilinder van dat merk heeft dat zowat. Voor de rest hoor ik het nooit.antonie schreef:ziet er goed dat blokje.maar het lijkt wel of ik een tikkend zuigerveertje hoor.
Denk dat het aan de uitlaatpoort ligt bij fabrikage. Ik heb één keer zon cilinder goed getuned en toen was het tikken wel weg. Uitlaatpoort had ik heel erg vergroot misschien ligt het nicasiel er te hoog in op dat punt dan? Maar Cees heeft vast zijn halve cilinder al weg gefreesd hahaha
Groeten,
dat denk ik ook lars er zal flink aan gesleuteld
maar bij mij tikt hij ook nog iets heb ook een flink gat erin (vergroot naar 68%)180-130
grt tonny
Laatst gewijzigd door cracy frog op zo 01 feb 2009, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Erik de Wit
- forum gebruiker
- Contacteer:
- Sleutel
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nee Timon...die kalender is toch echt van dit jaarRossifumi schreef:Altijd leuk die filmpjes van jou Cees.
Maareeh, moet je die kalender van 2005 (of staat er nou toch 2009) niet een keer vervangen?
Of ben je er zo gehecht aan geraakt?

Lg tweewielers schreef:bij 17 seconde:Kiek nie zo lellikGroeten,
Ja ik weet niet wat het is Antonie...antonie schreef:ziet er goed dat blokje.maar het lijkt wel of ik een tikkend zuigerveertje hoor.
Alle cilinders die ik gebruik hebben dat
En zoals Raytje al zegt, het geeft niks want er is er bij mij nog geen 1 kapot gelopen.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties
Gr Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
- Sleutel
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja Hans...ik maak me er al niet eens meer druk om, het schijnt er bij te horenHans Boot schreef:Klinkt goed Cees,
en dat geluidje is nix bijzonders heb dat zelf ook al heel wat jaren. Zelfs bij verschillende cilinders met van alles aangepast dit heeft het geluid nooit verandert.
groeten Hans
Start hem tegenwoordig hier mee Martin.Franse schreef:Klinkt super goeden ziet er ook goed uit!
Maar ik zag het niet goed maar met wat starte je nu je bike?
Gr Martin

Het is een startmotor van een Honda CB 900 F, verborgen in een zelfgemaakt houten kistje.
Fransisca heeft het kistje geschilderd en versierd

Alleen de schakelaar moet nog veranderd worden naar een kleiner formaat.
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !