Update:
Deze keer een minder leuke. Gisteren naar Zaltbommel geweest. Ik had me vantevoren in de oren geknoopt dat ik niet te hard moest rijden, want ik vind die boarding daar echt heel lijp. Alleen kwam ik niet aan veel rijden toe. Voor het rijden de bandjes opgepompt, voor op 1,5 bar en achter op 1,8 bar. Dus ik kon de baan op. Maar na 8/9 ronden begon hij toch wel heel erg wegte zakken aan de achterkant als ik platter door de bocht ging. Dus ik op het rechte stuk een beetje stuiteren met me kont op de achterkant en ik had ineens wel heel veel vering. Dus de pits in, band leeg :S . Dus ik weer oppompen, 2/3 ronden rijden, weer dat wegzakken.
Dus ik samen met twan even gekeken waar hij eventueel zou kunnen lekken, kwam ik een soort van halve maan tegen aan de rechterkant, net alsof er heel erg hard een vingernagel ingedrukt is zegmaar.
Dus wij ff oppompen en spuug erop, kleine belletjes. Dus we dachten het gevonden te hebben.
Vandaag had ik toch zoiets van: toch ff checken in een bak met water. Dus ik pleur die velg in het water, dikke bubbelstroom vanuit een spaak.
Me !CENSUUR! velg is gewoon gescheurd!!! Dus het zit weer lekker mee hier.
Die RR kap zit ook voor geen meter, ik had de achterkant hoger moeten maken en de kap verder naar achter moeten zetten. Dus dat is ook weer lekker, want ik had de kap netjes mee laten lopen met het frame, als ik nu die kap hoger ga maken aan de achterkant dan komt dat voor geen meter meer overeen.
Ik baal echt als een stekker hier. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen hiermee, want ik kan wel geld erin blijven pompen, maar ik zie het eind niet zegmaar. Het is allemaal veel verloren moeite zo.
Vandaag kwamen iig de nieuwe schijven binnen voor de hydraulische remmen, waar ik nu ook weinig nut van in zie.
Bij deze de nogal treurige update.