me tecnigas gp1 uitlaat past niet
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
me tecnigas gp1 uitlaat past niet
heey allemaal ik heb een minibike en ik heb een nieuwe uitlaat bestelt maar ik wou hem er vandaag opzetten maar hij past niet helemaal hij zit tegen me bougie aan of hij past nii doordat hij tegen me frame aankomt hoe komt dit weten jullie misschien een oplossing??
Laatst gewijzigd door xa-4 op do 26 feb 2009, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: me tecnigas gp1 uitlaat past niet
jaa toen ik nog zon mini had, had ik hetzelfde.xa-4 schreef:heey allemaal ik heb een minibike en ik heb een nieuwe uitlaat bestelt maar ik wou hem er vandaag opzetten maar hij past niet helemaal hij zit tegen me bougie aan hoe komt dit weten jullie misschien een oplossing??
Moet je gewoon sleufjes maken van die gaatjes, dmv 2 stukjes eruit zagen.
Dan kan je de bocht verdraaien op de cilinder.
Groeten,
Erwin
Erwin
Re: me tecnigas gp1 uitlaat past niet
je bedoelt dus de gaatjes uitboren bij je flens ?Xenon91 schreef:jaa toen ik nog zon mini had, had ik hetzelfde.xa-4 schreef:heey allemaal ik heb een minibike en ik heb een nieuwe uitlaat bestelt maar ik wou hem er vandaag opzetten maar hij past niet helemaal hij zit tegen me bougie aan hoe komt dit weten jullie misschien een oplossing??
Moet je gewoon sleufjes maken van die gaatjes, dmv 2 stukjes eruit zagen.
Dan kan je de bocht verdraaien op de cilinder.
dan krijg je het probleem dat als je daar de uitlaat gaat verschuiven dat de uitlaatpoort half word afgesloten , dus vermogens verlies ..
mischien een corrigierend tikje met een hamer op de plek waar de boegie dop de uitlaat raakt ?