Dat het iets duurder is wordt vindt ik helemaal niet erg,vorig jaar betaalde ik 40 euro ipv 35 euro als je vooraf betaald,maar nu is het ineens een tientje of zegmaar gerust 15 euro duurder vindt ik eigenlijk ook een beetje veel van het goeie en de tekst die die hun noemden tijdens de vergadering (al was ik er niet bij)vindt ik al helemaal bullshit er zijn denk ik zat mensen die blij zijn dat texel misschien niet door gaat omdat het veel geld kost en nu kost het nog meer en de boot is helemaal niet zo duur zoals werdt gezegd tijdens de vergadering,...maar ja dat is mijn mening als je met een auto-caravan combinatie komt wordt het wel erg duur ja voor een paar dagies texel....
En de boot naar texel hoef je nu ook niet meer te betalen al was het altijd wel een leuk uitje....
Dus met andere woorden als "Texel"volgend jaar weer door gaat dan gaat de 15 euro er weer af????

dacht het niet......tis net als de gulden naar de euro....is ook niet meer terug te draaien....
Net als een paar jaar geleden toen kon je volgens mij 1 vrije training rijden,2kwalificaties,en 3 wedstrijden rijden voor minder geld en met transponder....

al is het misschien de tijd er niet meer voor omdat het aardig druk is met het aantal rijders maar het wordt nog duurder ook....reken het maar niet om in guldens want dan had je vroeger 2 wedstrijden kunnen rijden voor wat het nu in euro's kost....

ach ja het zijn maar voorbeelden racen doe ik toch wel zolang ik het nog kan betalen....maar het is voor velen wel jammer denk ik...