Dm-Ricardo schreef:Weet iemand of we zaterdag al onze pakken krijgen of moet ik nog steeds in me eigen pak komen ? En weet iemand al tijden ofzo, heb nog niets gehoort!
Groetjess!
Tuurlijk moet je in pak komen Ricardo, driedelig stemmig zwart met .omo propeller................uhhh vlinderdas bedoel ik.
Ennuh vergeet je transponder verklaring NIET.
Ergens staat dat er ook een theorie dag voor de juniorcuppers is zaterdag, mmhhhhmmm dus geen lekkere koek bij de koffie????? of eerst koek en dan theorie???
ik zorg in Emmen wel voor de koffie, ehmm jij de koek
Ricardo en Mike zijn zo goed in theorie dat we die mogen missen op Assen.
andries schreef:
wat is er markmans... trainen?? het geld groeit ook hier niet aan de bomen hoor!!!
Wil je een stekje?
NOU dan graag 1 met grote bladeren.... klein geld heb ik al
Graag een boompje van 2mtr. hoog, want als ik boven op een ladder sta en ik wil dat grote geld pakken.......
Juist..... moet ik de ladder loslaten en dan
nu maar weer ontopic
Schitterend dat slap !CENCUUR! van jullie
Doet me een beetje denken aan Stadler en Waldorf...
NOU dan graag 1 met grote bladeren.... klein geld heb ik al
Graag een boompje van 2mtr. hoog, want als ik boven op een ladder sta en ik wil dat grote geld pakken.......
Juist..... moet ik de ladder loslaten en dan
nu maar weer ontopic
Schitterend dat slap !CENCUUR! van jullie
Doet me een beetje denken aan Stadler en Waldorf...
Keep up the good work
markmans en ik zijn alletwee boven de 45 dan is het (niet) iedere dag feest he'
Dm-Ricardo schreef:Weet iemand of we zaterdag al onze pakken krijgen of moet ik nog steeds in me eigen pak komen ? En weet iemand al tijden ofzo, heb nog niets gehoort!
Groetjess!
Tuurlijk moet je in pak komen Ricardo, driedelig stemmig zwart met .omo propeller................uhhh vlinderdas bedoel ik.
Ennuh vergeet je transponder verklaring NIET.
Ergens staat dat er ook een theorie dag voor de juniorcuppers is zaterdag, mmhhhhmmm dus geen lekkere koek bij de koffie????? of eerst koek en dan theorie???
ik zorg in Emmen wel voor de koffie, ehmm jij de koek Ricardo en Mike zijn zo goed in theorie dat we die mogen missen op Assen.
Maareh, hadden ze niet gewoon emmen op zondag kunnen doen ?
Vrijdag DROOG, Zaterdag MOTREGEN, Zondag ZON....
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Andre je onderschat de enorme nieuws waarde van dit boeiende topic, wist jij bijvoorbeeld dat er van de 24 vaste deelnemers er drie,3,trois,three,drei,tres,treie, uit FRIESLAND komen!!!!
wat een muts joh zeker ook de 40 al voorbij(alle aandacht is dan meegenomen)
Maarre wat me wel opviel is dat Mevr. Hop zich wel erg snel omdraaide toen ze merkte dat ze gefilmd werd
Of was het dat ze wilde laten zien hoe strak dat pak gemeten is bij d'r ehhhhhhh , oeps dit kost me weer een uitbrander van daffie