Persoonlijk had in aan het begin van de dag gekozen voor een iets lagere spanning,maar er is gekozen voor deze spanning, ik heb de motoren die in lelystad en op assen hebben gereden gecontroleerd , die hadden rond de 1.5 en 1.7 bar.
Ik heb wel een theorie over de spanning maar daar zal ik verder niet over uitwijden.
Ik geloof wel dat ,eenmaal op temperatuur voor zover mogelijk,de banden goed presteerden.
gezien de baan temperatuur vond ik dat ze goed presteerden, maar in een wedstrijd word er natuurlijk meer gevergd van de banden.
En gezien het feit dat er een groot verschil in lengte en gewicht in het veld rondrijd mijn vraag
Ja, Daar heb je gelijk in en ik merkte ook wel dat ze misschien iets zachter mochten van mij apart maar ik had niet veel last van grip verlies ofzo alleen de eerste manche maar daar hadden er meer last
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
In het kort komt het er op neer dat je met een lengte van 2 meter niet meer gemakkelijk overweg kunt met de NSF,de motor is alleen leverbaar in het wit,enkel schijf voor en ook achter ,zwarte banden van dunlop en een 22 mm carburateur.En er hoeft geen olie door de mengsmering.
Verbruik : 5 liter op 1 wedstrijd.
Laatst gewijzigd door mark#41 op ma 16 mar 2009, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik lees net dat er voor de eerste Aprillia cup wedstrijd nog maar iets van 8 inschrijvingen zijn,even denken,dan is er plek voor 25 Nsf jes over.........
Oke Oke,dan doen we 23 Nsfjes,gewoon voor de fun en een vol startveld...
Laatst gewijzigd door mark#41 op ma 16 mar 2009, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
mark#41 schreef:In het kort komt het er op neer dat je met een lengte van 2 meter niet meer gemakkelijk overweg kunt met de NSF,de motor is alleen leverbaar in het wit,enkel schijf voor en ook achter ,zwarte banden van dunlop en een 22 mm carburateur.
mark#41 schreef:Ik lees net dat er vor de eerste Aprillia cup wedstrijd nog maar iets van 8 inschrijvingen zijn,even denken,dan is er plek voor 25 Nsf jes over.........
gaat niet markmans, dan moeten we halverwege de wedstrijd overstappen op andere motor
mark#41 schreef:Trouwens een her telling bracht aan het licht dat er 4 friezen .........jawel , in de NSF cup acte de presence geven.[ optreden betekent dat]
dat betekent dan ook snel gerekend 21 Hollanders aan de start