Je moet zelf kiezen mja ik zal wel voor supermotard gaan omdat het veel groter is dan pitbiken en ook mooi met driften enzo en dat is wel wat voor jou he !
En natuurlijk komt Rico dan ook kijunnn
Groetjes spreek je zo op msn !
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Tuurlijk doe alles in 1 goed (H) Kopen wel meteen een goeie echte wedstrijd klare motor..! En dan kan je zo een of andere trainingsweek volgen, en dan zelf trainen en dan knallen maar!
Ja natuurlijk wil ik ook Supermotard maar daar hangt ook wel weer een Prijskaartje aan he! Ik hou jullie de hoogte
JaJa jongens druk druk met voorbereiding voor idd Het Karten.. Trainen Trainen en spullen kopen, helm laten spuiten bla bla.
Dit weekend gaan we ffe trainen @ Berghem! Volgend weekend al 1ste wedstrijd Spannneennddd... geen idee wat er gaat gebeuren, gaan het allemaal meemaken ik hou jullie wel op de hoogte
Kom nog wel paar x kijken @ Minibike succes allemaal
MX_Melvin schreef:JaJa jongens druk druk met voorbereiding voor idd Het Karten.. Trainen Trainen en spullen kopen, helm laten spuiten bla bla.
Dit weekend gaan we ffe trainen @ Berghem! Volgend weekend al 1ste wedstrijd Spannneennddd... geen idee wat er gaat gebeuren, gaan het allemaal meemaken ik hou jullie wel op de hoogte
Kom nog wel paar x kijken @ Minibike succes allemaal
Ltrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Melvin #4
Hey Melvin top man.......
Misschien kun je volgend jaar wel op mijn baan trainen
(wordt mooier als bergem en eindhoven)
Kijk ook eens op mijn site, wellicht dat onze hoofdsponsor iets voor je kan doen????? (arrow) hij doet veel in sponsoring en ontwikkeling en hij heeft ook een winkel in Almere....
hey gerard
wat zie ik bij de inschrijvingen bij de standaard????
gaan jij en mario toch weer minibike
maar ik dacht dat de senioren standaard tot 25 jaar was??
ga toch gewoon in de plus daar voelen jullie je veel meer thuis nee even zonder gekheid het is leuk dat jullie je hebben ingeschreven