49cc chinees start niet meer
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
49cc chinees start niet meer
Hallo, ik heb in december een 49cc chineesje gekocht, hij reed hellemaal prima geen problemen. alleen soms viel hij uit, en vorige maand heb ik er op gereden en dat ging prima, totdat hij uitviel. Ik starte hem weer en hij draaide stationair en ik gaf gas ( shoke omlaag) en hij viel uit,, en sinds dien start hij niet meer
iemand tips?? ik heb de carburateur al schoongemaakt,
Je moet zowiezo starten zonder luchtfilter. Ff iets wat goed ontbrand door de carburataur naar binnen spuiten als je volgas geeft. Ook met volgas aan trekken dan. Start hij dan wel, dan is er iets mis met je benzine toevoer. Start hij dan nog niks ligt het aan het gedeelte na de carburateur. Dus kan het ook bij je vonk etc liggen. Dat een bougie vonkt buiten je cilinder zegt niks. Hij kan dan onder compressie niet vonken.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
- stafke007
- forum gebruiker
?????Denna schreef:Je moet zowiezo starten zonder luchtfilter. Ff iets wat goed ontbrand door de carburataur naar binnen spuiten als je volgas geeft. Ook met volgas aan trekken dan. Start hij dan wel, dan is er iets mis met je benzine toevoer. Start hij dan nog niks ligt het aan het gedeelte na de carburateur. Dus kan het ook bij je vonk etc liggen. Dat een bougie vonkt buiten je cilinder zegt niks. Hij kan dan onder compressie niet vonken.
zoiezo starten zonder luchtfilter?? waar heb je die onzin geleze
@topicstarter : sommige proberen ook remmereiniger door de luchtfilter te spuiten, kun je eens proberen
Greetzzz Steven
[img]http://i298.photobucket.com/albums/mm280/1987stafke1987/b.jpg[/img]
Blata Elite R
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=317181#317181
Blata Elite R
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=317181#317181
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
-
Dmaster
- forum gebruiker
dan moet je jezelf er van overtuigen dat hij wel brandstof krijgt. Als je even zoekt op dit forum kan je wel vinden hoe je de ontsteking af moet stellen, dat hij vonkt betekent niet dat hij goed vonkt.Bokiboy schreef:De bougie vonkt, ik heb geen idee of hij brandstof krijgt geen schade
Suc6
4-Stroke
volg deze stappen eens
1. droog de bougie en stel hem af (en licht opschuren)
2. maak je vlotterbak schoon
3. haal je sproeier eruit en spuit met een compressor erdoorheen
4. draai je sproeier er weer in en de vlotterbak
5. spuit door de luchtfilter met een compressor
6. zorg dat hij benzine krijgt > benzine kraan open > benzinefilter moet niet verstopt zijn
nu moet die eigenlijk werken
1. droog de bougie en stel hem af (en licht opschuren)
2. maak je vlotterbak schoon
3. haal je sproeier eruit en spuit met een compressor erdoorheen
4. draai je sproeier er weer in en de vlotterbak
5. spuit door de luchtfilter met een compressor
6. zorg dat hij benzine krijgt > benzine kraan open > benzinefilter moet niet verstopt zijn
nu moet die eigenlijk werken