ZWAAR TREKKEN TREKSTARTER
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Jeffreyvw
- nieuwe gebruiker
ZWAAR TREKKEN TREKSTARTER
Hallo Allemaal,
Vanmiddag heb ik mijn nieuwe trekstarter erop gezet.
Alles ging goed totdat ik hem probeerde aan te trekken, dit ging heel zwaar. Eerst 1x haperen en daarna niks. Als ik aan het vliegwiel draai, hoor ik blubblub uit de uitlaat komen. Conclusie, het aantrekken van de trekstarter gaat zwaar.
Wie weet wat ik hier aan moet doen.
Trekstarter is 100% nieuw.
Mvg,
Jeffreyvw
Vanmiddag heb ik mijn nieuwe trekstarter erop gezet.
Alles ging goed totdat ik hem probeerde aan te trekken, dit ging heel zwaar. Eerst 1x haperen en daarna niks. Als ik aan het vliegwiel draai, hoor ik blubblub uit de uitlaat komen. Conclusie, het aantrekken van de trekstarter gaat zwaar.
Wie weet wat ik hier aan moet doen.
Trekstarter is 100% nieuw.
Mvg,
Jeffreyvw
"Weer eens problemen"
- BERT#31
- forum gebruiker
Sluit je trekstarter wel goed aan op je vliegwiel?
Zitten bij mijn oude machientjes veertjes, die vallen dan in de trekstarter. Weet dus niet hoe het bij jou zit maar kijk er eens naar!
(ps. Je moet wel heeeeel slap zijn als je je trekstarter niet aan kan trekken door compressie, heb het nog niet gehad! 4takt wel eens.)
Zitten bij mijn oude machientjes veertjes, die vallen dan in de trekstarter. Weet dus niet hoe het bij jou zit maar kijk er eens naar!
(ps. Je moet wel heeeeel slap zijn als je je trekstarter niet aan kan trekken door compressie, heb het nog niet gehad! 4takt wel eens.)
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
Jeffreyvw schreef:Ik dacht dat dit een leuk forum was, maar blijkbaar word je hier meteen afgekraakt als je 1 probleempje hebt wat je niet duidelijk kan uitleggen. Lekkere hulp. Bedankt!
www.google.nl
of zoek funtie.
Of ga naar de sportschool.
DSF-Patrick schreef:
Ik burn op mijn velg!
Ik burn op mijn velg!