jtpanda schreef:Vandaag 3 scooterwinkels bezocht. Nergens bougies voor een minibike te koop . Moet dan maar via internet bestellen denk ik. Even zoeken zo. Morgenmiddag kan ik weer prutsen.
Bedankt allemaal
ja , dan weten ze het wel , ze hebben zelf bougie's voor bigbore kits , gewoon 4 takt bougie mert korte schagt dus ..
gewoon ff mee nemen idd of op internet t nummertje opzoekenen die aan hun doorgeven
jtpanda schreef:Vandaag 3 scooterwinkels bezocht. Nergens bougies voor een minibike te koop . Moet dan maar via internet bestellen denk ik. Even zoeken zo. Morgenmiddag kan ik weer prutsen.
Bedankt allemaal
Dat lijkt me stug!
Elke scooterwinkel waar ik voor mijn scooter kom, hebben ze goede bougies liggen!
Gister een nieuwe bougie gehaald. Van nkg. Nu loopt de bike 1 op 30 x trekken. Dan blijft hij ongeveer 10 - 20 sec lopen > gaat dan weer uit.
Bougie slaat nu ook een beetje vet.
Wat me opvalt is dat hij het nu het beste doet moet stationairschroef helemaal in. Gas geven, benzine kraan horizontaal ( dicht ) en shoke naar beneden ( uit ).
Heeft iemand enig idee wat we nu nog kunnen proberen.
Vandaag heb ik de carb nog even helemaal schoongemaakt en nagekeken. Ik heb hem nu in de standaard instelling staan. Helemaal in en dan 2,5 slag terug. Als je hem verder indraait krijg hij meer benzine toch?
Klopt het als je de shoke aanzet dan er dan een klepje voor het luchtfilter schuift.
Tijdens het trekken en gas geven brak alleen mijn gashendeltje door. Rot plastic. Heeft iemand nog zo'n hoesje waar je de gaskabel indoet?