Dm-Ricardo schreef:ja ik had zoiezo denk ik niet meer kunnen rijden want ik ree op mike zijn reserve motor maar met me eigen motor had ik dan ook wel willen trainen idd er ree echt weinig man nog maar:P
je komt zeker morgen helpen poetsen of denk je dat er alleen gereden word.
Vett!! Mag dat :D? ik ben namelijk toch ziek op moment .. dus weet nog niet of ik morge naar school ga ben vandaag van 1 tm 6 met me eigen motor bezig geweest om te poetsen en alles! En de stickers zijn van de reserve kuipen ook af!
Groetjes:P
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Dm-Ricardo schreef:Ja je loopt al ff mee maar je bent toch dat ik ook ff een tijd uit de rit geweest:P? Andre wist bijvoorbeeld niet dat er al bandenwarmers voor de mini waren
andries schreef:mooi man dat je toch mee doet met de wedstrijden.
Zijn er maar 2 op vrijdag hoor, en met jou cijfers kun je toch wel een dagje missen op school
ja school kan ik ewl missen maar stage niet, ze weten daar ook dat ik race en ze hebben een kalender hangen jammer genoeg staat beetje raar ow stephan ziek ow wat jammer hij had vandaag een wedstrijd, !CENSUUR! voor hem, of oooow hij is natuurlijk naar die wedstrijd, laten we hem wegtrappen en hem nog een jaar school overdoen,
Hm,zoals ik het begrijp rijden ze maar de helft van het baantje,de bovenste helft,start,linker doordraaier,rechter tot halverwege en dan direct links en weer richting start.
das jammer,lijkt in zijn geheel een prachtige baan.
da's 3 linkse en 1 rechtse bocht word het wel een uitdaging voor de jonkies en ja ik kan tellen
maar het is nog geen maandag dus kan nog vanalles veranderen.