Slaat af
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Slaat af
Heeij ik heb een minibike staan en opzich start hij wel (meestal), als hij loopt trekt hij langzaam op.
Hij is op het moment heel traag, en na ongeveer 50 meter stopt hij er mee.
En hij verzuipt telkens, er zit een automatische choke op...
Wie helpt mij?!?!
Grr Roland
Hij is op het moment heel traag, en na ongeveer 50 meter stopt hij er mee.
En hij verzuipt telkens, er zit een automatische choke op...
Wie helpt mij?!?!
Grr Roland
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
Daar zat ik zelf idd ook aan te denken, maar nou nog weten waar hij zit, want op de bouwtekeningen op dit forum staat alleen en code bij de onderdelen maar geen naam. Dus ik weet nog steeds niet wat nou die choke is.L3O schreef:Benzine in de uitlaat? Hmm, en een automatische shoke? Ik denk dat de choke niet helemaal klopt nee.
Er zat eerst namelijk wel een handmatige choke op, maar de vorige eigenaar had hem naar een garage in Drachten gestuurd en die hebben de handmatige choke er af gehaald en een automatische erop gezet.
Dus de handmatige heb ik niet meer...
Maar ik wil wel graag er weer een handmatige op hebben, lijkt me een stuk beter!!
Ik heb het verzuipen nu verholpen, het was de flotter. Die sloot de benzine toevoer niet goed af, daardoor kon de benzine gewoon doorstromen in de hele motor en dus ook in de uitlaat.
Maar nog steeds wil hij niet altijd starten, en als hij start stopt hij na 50 meter.
Ook is de afstelling van de carburateur nog niet helemaal goed...
Wie helpt...?
Grr
Maar nog steeds wil hij niet altijd starten, en als hij start stopt hij na 50 meter.
Wie helpt...?
Grr
Laatst gewijzigd door Roland92 op za 11 apr 2009, 07:09, 1 keer totaal gewijzigd.
sputtert en stottert hij , dan verzuipt i , dus zou betekenen kleinere sproeier .Roland92 schreef:Ik heb het verzuipen nu verholpen, het was de flotter. Die sloot de benzine toevoer niet goed af, daardoor kon de benzine gewoon doorstromen in de hele motor en dus ook in de uitlaat.
Maar nog steeds wil hij niet altijd starten, en als hij start stopt hij na 5 meter.
Wie helpt...?
Grr
valt i weg , dat zou kunnen duiden op een te kleine sproeier ..
Als je hier zekerheid van wil , moet je naar de bougie kleur kijken.
Wit : Staat i te arm ( neem een grotere sproeier )
koffie bruin- goed
zwart - te rijk ( neem een kleinere sproeier )
Ik krijg hem nu 1 op de 100 keer aan en als ik hem aan krijg slaat hij of na 1 sec af, of na 50 meter.1to3 schreef:sputtert en stottert hij , dan verzuipt i , dus zou betekenen kleinere sproeier .Roland92 schreef:Ik heb het verzuipen nu verholpen, het was de flotter. Die sloot de benzine toevoer niet goed af, daardoor kon de benzine gewoon doorstromen in de hele motor en dus ook in de uitlaat.
Maar nog steeds wil hij niet altijd starten, en als hij start stopt hij na 5 meter.
Wie helpt...?
Grr
valt i weg , dat zou kunnen duiden op een te kleine sproeier ..
Als je hier zekerheid van wil , moet je naar de bougie kleur kijken.
Wit : Staat i te arm ( neem een grotere sproeier )
koffie bruin- goed
zwart - te rijk ( neem een kleinere sproeier )
Verder dan 50 meter ben ik er nog nooit mee gekomen, want bij te weinig gas slaat hij af...
(Bougie kleur zal ik ff checken)