Minibike start niet
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
1. hij start waarschijnlijk neit altijd omdat hij niet goed benzine krijgt, misschien zit je benzine filter verstopt olaapt het slangetje niet helemaal lekker door ofzo, anders heb je een probleem met je vlotter.
2. scheurtje is te lassen maar niet meer mee gaan rijden want dan scheurt hij nog verder
3.benzine uit de uitlaat... het zal als hij loopt wel olie zijn en anders vonkt je boegie niet goed, maar als het er tussendoor komt is je uitlaat pakking lek dus moet je een nieuwe kopen.
niels
2. scheurtje is te lassen maar niet meer mee gaan rijden want dan scheurt hij nog verder
3.benzine uit de uitlaat... het zal als hij loopt wel olie zijn en anders vonkt je boegie niet goed, maar als het er tussendoor komt is je uitlaat pakking lek dus moet je een nieuwe kopen.
niels
Keep the forum alive 
Sjappo!djarniel schreef:als die niet vonkt is dat totaal nutteloos... 1: 50 is niet goed is te licht en dus te snel schade aan je blok. beter is om in te rijden 1:25 en na het in rijden 1:33
Chinees?;
Gewoon 1:50 in donderen wil prima en je krijgt (daardoor) geen problemen!,
echt wil prima,
Fabrieks is toch echt waardevoller dus daar zou ik niet maar zo mengsmering van de pomp in doen...
maar ja altijd nog eigen keus.
Ik heb nooit iets anders in mijn minibike gedaan, maar mijn (mini)crosser had voor mij zelf veel meer waarde en dus deed ik daar 1:35 in.
dat was puur omdat ik het goed wou doen en hij mij toen erg dierbaar was.
Benz. in de uitlaat:
kijk of je Vlotter nog goed zit!,
Waarschijnlijk de oorzaak!
dan stroomt de benzine gewoon door en als je dat trekt aan de TS dan trek je zeg maar de Benzine je Clilinder in en omdat hij dus uiteindelijk daar door verzuipt loopt hij niet en loopt die benz. in de uitlaat,
denk dat je prob. daar ligt
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]