minibike wil niet starten
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Skwiiizzzz
- nieuwe gebruiker
minibike wil niet starten
Ik heb vandaag na een half jaar nog eens geprobeerd mijn minibike te starten, ik had hem toen opzij gezet omdat hij toen ook al niet meer wou starten en ik had er toen geen tijd meer voor om na te kijken waar het probleem zat.
Nu heb ik de carburator helemaal schoon gemaakt, tot het laatste vijsje uiteen, alles goed doorgeblazen en nog wilt hij niet starten. (en hij zit 99% zeker juist ineen) Wanneer ik het onderste bakje van de carburator eraf haal zit hier naft in. De bougie vonkt en wordt ook nat na enkele keren starten wat volgens mij toch betekent dat de benzine ook in de motor komt, dus daar ligt het probleem niet, ik heb trouwens ook al met een andere geprobeerd. De afstelling is wel wat te rijk maar dan zou hij alsnog moeten starten zoals voordien. Ik heb ook al ff gekeken of hij niet ergens valse lucht trekt.
Hij is nieuw aangekocht en niet zoveel mee gereden, misschien een paar uur.
Het is een watergekoelde trouwens, weet niet of dit van enig belang is.
mvg
Nu heb ik de carburator helemaal schoon gemaakt, tot het laatste vijsje uiteen, alles goed doorgeblazen en nog wilt hij niet starten. (en hij zit 99% zeker juist ineen) Wanneer ik het onderste bakje van de carburator eraf haal zit hier naft in. De bougie vonkt en wordt ook nat na enkele keren starten wat volgens mij toch betekent dat de benzine ook in de motor komt, dus daar ligt het probleem niet, ik heb trouwens ook al met een andere geprobeerd. De afstelling is wel wat te rijk maar dan zou hij alsnog moeten starten zoals voordien. Ik heb ook al ff gekeken of hij niet ergens valse lucht trekt.
Hij is nieuw aangekocht en niet zoveel mee gereden, misschien een paar uur.
Het is een watergekoelde trouwens, weet niet of dit van enig belang is.
mvg
Laatst gewijzigd door Skwiiizzzz op ma 04 mei 2009, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
haroldminibike
- forum gebruiker
- Contacteer:
antwoord
trekt die zwaar aan ( trekstarter) want misschien is die dan verzopen in benzine
-
Skwiiizzzz
- nieuwe gebruiker
-
Skwiiizzzz
- nieuwe gebruiker
-
Skwiiizzzz
- nieuwe gebruiker
-
Skwiiizzzz
- nieuwe gebruiker