niels
minibike
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- mickietjuh
- nieuwe gebruiker
over dat zelf repareren ik heb 1 oom die automonteur is ikk heb 1 opa die lasser was ( hij is het niet verleerd) ik heb nog 1 oom die aan scooters sleutelt ik heb eeen neef waarvan zijn vader ook aan scooters sleutelt en ik leer best wel sneldjarniel schreef:kan maar om nou met een blata op eeen pakeer terijn te gaan rijden is waat minder, ik denk dat hij beter een mooie tai chi of een nuchaku kan nemen die vreten ook niet zo veel onderdelennatuurlijk wel wat meer dan een blata maar dat zijn teminste niet van die dure onderdelen bijv voor een blata kost een zitje 150euro ofzo en voor een rep 25 ofzo dat is toch een stukje beter te betalen.
je moet het zelf weten maar ik vind het niet slim, wil je trouwens zelf gaan sleutelen want dan is het niet echt handig om met een watergekoelde te beginnen omdat die behoorlijk wat ingewikelder inelkaar zitten
niels
hi
hi als k jou was zou k toch voor de polini 911 rep gaan!!!!
-leuk in onderhoud
-kan er goed op leren rijden en als je dat kan andere koppeling erin en kan goed mee komen met de fabrieks
-frame kan niet krom
-geen koel problemen zoals bij blata reps
-enz
gewoon een top bike in onderhoud en rij gedrag!
-leuk in onderhoud
-kan er goed op leren rijden en als je dat kan andere koppeling erin en kan goed mee komen met de fabrieks
-frame kan niet krom
-geen koel problemen zoals bij blata reps
-enz
gewoon een top bike in onderhoud en rij gedrag!
hou niet van mensen die niet omkijken!
NK 2009 1e geworden..... grc-mix
BK 2008 2e geworden..... polini rep 911
NK 2009 1e geworden..... grc-mix
BK 2008 2e geworden..... polini rep 911
- steef1
- forum gebruiker
Er is duidelijk maar 1 goed antwoord en dat is doorsparen voor een fabrieks. Kost wel een bak geld maar dan heb je wel meer plezier en je hoeft er minder aan te doen.
Anders zou ik zoals Gijs al zij gaan voor een 911 rep.
Alles wat er aan zo'n bike kapot kan kun je ook vervangen door origineel polini spul.
Anders zou ik zoals Gijs al zij gaan voor een 911 rep.
Alles wat er aan zo'n bike kapot kan kun je ook vervangen door origineel polini spul.
YZ250F
- mickietjuh
- nieuwe gebruiker