logieste is nieuwe trewkstarter kopen op bijv *geen sponsor*.nl
anders kan je hem starten met een staalborstel en een boormachine ( via je bobine , alleen meot je het dan doen op rijwind koeling en dus niet aan te raden ..
1to3 schreef:logieste is nieuwe trewkstarter kopen op bijv *geen sponsor*.nl
anders kan je hem starten met een staalborstel en een boormachine ( via je bobine , alleen meot je het dan doen op rijwind koeling en dus niet aan te raden ..
Ik mag voorlopig nog geen nieuwe trekstarter kopen van ouders...
Hoe doe ik dat precies met die staalborstel en boormachine?
je kan bij de gamma , een soort ronde staal borstel kopen ,
die doe je gewoon netzo als een boortje in je boor machine , zet je tegen je vliegwiel aan , en hoppa ..
1to3 schreef:je kan bij de gamma , een soort ronde staal borstel kopen ,
die doe je gewoon netzo als een boortje in je boor machine , zet je tegen je vliegwiel aan , en hoppa ..
dus als ik het goed begrijp een gewone steel van een stale borstel?
kan je mss ff afbelding op google ofzo late zien :p
1to3 schreef:je kan bij de gamma , een soort ronde staal borstel kopen ,
dus als ik het goed begrijp een gewone steel van een stale borstel?
kan je mss ff afbelding op google ofzo late zien :p
xD
Wat hebben we nodig :
Staalborstel voor op een boormachine
Boormachine
en een vliegwiel .. nja .. das logies =)
dan doe je zon aktie :
maar dan op het vliegwiel gedeeltje wara nogmaal je trekstarter inhaakt ..
je kunt ook gewoon een dop op het boutje zetten van het vliegwiel en starten, gat in je trekstarter kap maken en starten maar geen gas geven alleen stationair laten lopen, gaat goed
grt tonny
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
cracy frog schreef:je kunt ook gewoon een dop op het boutje zetten van het vliegwiel en starten, gat in je trekstarter kap maken en starten maar geen gas geven alleen stationair laten lopen, gaat goed
grt tonny
Ik heb al gebrobeerd om die boor aan die bout van dat vliegwiel te hangen, maar gaat niet want die boor is te klein, dat ding past er niet in.