ik heb nu men koppeling, trekstarter en bougie vervangen. Alleen het probleem is nu dat ik hem moeilijk aan kan trekken (soms slaat trekstarter vast), gaat veel te zwaar. Daardoor vonkt die dus nog niet en start die dus nooit. Bougie heeft heldere blauwe vonk, en met bougie uit de cilinder loopt dus de boel wel lekker soepel.
Het vliegwiel gaat dus zwaarder ronddraaien als die de magneetjes passeert. Maar naar mijn idee te zwaar waardoor die dus niet hard genoeg draait om de bougie te laten vonken
jah dat is compressie dat weet ik ook wel;) Benzinemix is gwoon goed. Maar normaal kan je hem goed aantrekken, maar nu wil dat niet. Steeds hapert die en trek je dus en dan gaat ie oppeens heel moeilijk.
als die verzopen is start die misschien niet maar het trekken word er niet zwaarder door kijk je lagers eens na en je cilinder/ zuiger misschien verleten
Maar vind wel raar want starte hem paar maand terug en toen kon ik hem dus goed aantrekken, verder nooit echt mee gereden. Dus dan zou die nu toch ook soepel moeten gaan
als je lager of zuiger of cilinder kapot/versleten is dan trekt die inderdaad zwaarder aan;) dus kijk het allemaal even na en maak er wat foto's van als het kan