Gefeliciteerd de rest ook nog
Molenaar NSF100 cup, van 2008 tot heden
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
Aah leuke fotos van jullie bo! Zitten ook nog wat leuke van mij tussen zie ik alweer en het podium op de sokken! Ik wist niet dat ik 3e was geworden! ben super blij!
!
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
-
deroue
- forum sponsor
- Contacteer:
foto's Staphorst
Hallo,
erg mooie foto's!!!
en leuk dat jullie foto's van iedereen gemaakt hebben!!!!!!!!
tot in Lelystad,4 juli!
groetjes,Wilma Deroue
erg mooie foto's!!!
en leuk dat jullie foto's van iedereen gemaakt hebben!!!!!!!!
tot in Lelystad,4 juli!
groetjes,Wilma Deroue
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
BZM en D-race kleding import
Probeer zoveel als mogelijk op het cameraatje te krijgen...maar af en toe valt het niet mee, wil toch ook nog stiekum die kleine mannen volgen
maar als een ieder wat fotootjes schiet en ook zo in zn omgeving bij de races, dan hebben we leuk materiaal om de dag nog eens her te beleven.
Mocht iemand de foto's op origineel formaat willen hebben , stuur me dan maar even een pb-tje, ze zijn niet allemaal haarscherp maar ach...bij gebrek aan beter
Mocht iemand de foto's op origineel formaat willen hebben , stuur me dan maar even een pb-tje, ze zijn niet allemaal haarscherp maar ach...bij gebrek aan beter
Steven
onder multimedia staan de foto's gemaakt door susan
Gisteren een spannende race-dag gehad in Veldhoven
De minibikers op de kleine baan, en er mocht ook getraint worden op de 'echte' baan, waar wij de nsf wedstrijd ook moeten rijden.
Er waren pitbikes, scooters en nsfjes. Camillo heeft de hele dag getraint op zn nsf, en scott had zijn NSF ook mee. geline heeft er ook eventjes op mogen rijden. en ook ik heb even heerlijk getraint.
Helaas viel geline met de nsf van Scott. kuipen beschadigd.
Nog nieuws?
Liefs
De minibikers op de kleine baan, en er mocht ook getraint worden op de 'echte' baan, waar wij de nsf wedstrijd ook moeten rijden.
Er waren pitbikes, scooters en nsfjes. Camillo heeft de hele dag getraint op zn nsf, en scott had zijn NSF ook mee. geline heeft er ook eventjes op mogen rijden. en ook ik heb even heerlijk getraint.
Nog nieuws?
Liefs
'Ik heb een hekel aan racen, maar het moet van mijn moeder..'
Ook nog ff op de pitbike op de halve nsfbaan gereden, leuk baantje.
Laatst gewijzigd door Just Bo op zo 07 jun 2009, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Bo
Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
Thuis nog maar eens terug gekeken naar de race in veldhoven, maar dan in slow motion.... en zelfs dan moet je niet te vaak met je ogen knipperen wil je het allemaal nog volgen.
Hoop dat de volgende keer(als die er nog komt) er eens wat aandacht word besteed aan wat nou precies een bepaalde kleur van een vlag betekent, heb het idee dat veel junioren alleen de zwart/witgeblokte kennen...
Hoop dat de volgende keer(als die er nog komt) er eens wat aandacht word besteed aan wat nou precies een bepaalde kleur van een vlag betekent, heb het idee dat veel junioren alleen de zwart/witgeblokte kennen...
Steven
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hahaha,en zelfs de zwart/wit kun je nog verdraaien, en in welke ronde zitten we eigenlijk?DiStefano schreef:Thuis nog maar eens terug gekeken naar de race in veldhoven, maar dan in slow motion.... en zelfs dan moet je niet te vaak met je ogen knipperen wil je het allemaal nog volgen.
-
kleine_duivel
- spammer
ik ging op m'n smoel met een pitsterpro pitbike toen ik achter camilo aanreedDaphne15 schreef:Gisteren een spannende race-dag gehad in Veldhoven
Nog nieuws?
Liefs
d'r zijn een aantal die zeer hard rondsturen met dat apparaat
vond eerst die hele nsf100 geen hol aan maar maar begin ze steeds leuker te vinden
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
maar wat betekent de blauwe vlag dan volgens u ???.....DiStefano schreef:Thuis nog maar eens terug gekeken naar de race in veldhoven, maar dan in slow motion.... en zelfs dan moet je niet te vaak met je ogen knipperen wil je het allemaal nog volgen.
Yamaha Rider in the Yamaha Gamma Cup
NSF
volgens mijn : je lijnen blijven rijden en een sneller rijden moet dan een andere lijn vinden om in te halen! ja toch??
anders even het regelement erbij halen
en als dat niet lukt dan de kinderen de waarheid zeggen als ze bij de poort staan die er niets van snappen waar het overgaat .
maar ewald jullie hebben een mooie strijd en wij hoeven geen beker te lenen voor de foto's
anders even het regelement erbij halen
en als dat niet lukt dan de kinderen de waarheid zeggen als ze bij de poort staan die er niets van snappen waar het overgaat .
maar ewald jullie hebben een mooie strijd en wij hoeven geen beker te lenen voor de foto's