Peter was er als eerste geweest volgens mijn was hij er al om 7.30 uur
eerst even trainen en om 11.00 uur viel het met bakken naar beneden
ja wat doen we? om 13.30 toch maar gestart en een 1 uurs race van gemaakt want als het droog wordt dan kunnen we nog 1 uur rijden
de start was echt leuk 5 man stonden op een heuvel klaar en de bike's aan de andere kant en dan rennen naar de bike en wie het eerst weg was die had geluk. Aron moest rennen want die ouwe Peter die kon het niet aan !!!!! ALS 3 de op de bike . Barry als eerste '' nou die had er zin in "" je kon merken dat hij al een tijdje niet meer had gereden . Om de 10 minuten deden aron en peter wisselen. en wat waren ze nat maar ze hadden een super lol . klukkluk en ratje waren er ook ( leuk dat wij jullie ook weer eens zien) en kom gerust vaker ! robert schotman had ook lekker zijn gangentje erin die reed samen met barry team zapini . En de zelfbouwers ook al hadden die wat pech. Om 15.00 de prijsuitreiking
en warempel het was droog. Het scheelde bijna niets met de ronde
het lag toch aardig dicht bij elkaar . Ondanks het slechte weer hebben we een hele leuke dag gehad en het was allemaal super geregeld weer. Ik had al voorgesteld om volgend jaar de 24 uurs race van Hengelo te doen , maar of Henk Wassink daar oren naar heeft?????? En dan nog even een info voor die gene die niet mee hebben gereden : wij doen nu twee jaar mee en we hebben echt niets kapot gereden !! en ik hoop dat er volgend jaar 20 teams zich aanmelden . ps Henk heb jij die actie van Aron en Robert vast gelegd???