fatsoenlijke carberateur
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
pascal7878
- nieuwe gebruiker
fatsoenlijke carberateur
Hallo mensen
Ik heb een chinese 47/49cc luchtgekoelden minibike en heb nogal veel larst van het lekken van mijn carberateur ook met een imi 14mm dellorto carb lekt hij gewoon weer fijn verder ik heb allebij de carberateurs al tig keer uit elkaar gehad maar het werkt niet na even te hebben gereden gaan ze allebij gewoon weer lekken dus had ik de vraag hebben ze niet echte merk carberateurs waar het eindelijk mee afgelopen is al dat lekken want ik kon er nergens 1 vinden of ik weet niet of het voor een 39cc is of gewoon voor een 47/49cc ik hoor het graag van jully alvast bedankt
Groetjes Pascal
Ik heb een chinese 47/49cc luchtgekoelden minibike en heb nogal veel larst van het lekken van mijn carberateur ook met een imi 14mm dellorto carb lekt hij gewoon weer fijn verder ik heb allebij de carberateurs al tig keer uit elkaar gehad maar het werkt niet na even te hebben gereden gaan ze allebij gewoon weer lekken dus had ik de vraag hebben ze niet echte merk carberateurs waar het eindelijk mee afgelopen is al dat lekken want ik kon er nergens 1 vinden of ik weet niet of het voor een 39cc is of gewoon voor een 47/49cc ik hoor het graag van jully alvast bedankt
Groetjes Pascal
-
pascal7878
- nieuwe gebruiker
- Barry
- forum gebruiker
- Minibike:: Grc RRz 12
De linkjes doen het niet, gewoon even mailen hij heeft ze vast wel.
Als jij al een 14 imi hebt gehad met spruistuk ervoor dan zou volgens mij die 14 dellorto er gwn oppassen dit weet ik niet zeker! maar je kan bert altijd bellen/mailen om het te vragen die zou het eventueel wel weten.
Als jij al een 14 imi hebt gehad met spruistuk ervoor dan zou volgens mij die 14 dellorto er gwn oppassen dit weet ik niet zeker! maar je kan bert altijd bellen/mailen om het te vragen die zou het eventueel wel weten.
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
Bzm40cc 09
- Minibike-Tuner
- forum gebruiker
idd een originele dellorto kopen, die zijn een stuk beter
Een ander optie is de butterfly carburateur, die heeft geen vlotterbak
dus hele kleine kans dat hij lekt!
Als je besluit om een 14mm sha dellorto te kopen, moet je het buisje voor tussen de carb en spruitstuk los bestellen
Die zit er niet standaart bij.
Grtz.
Een ander optie is de butterfly carburateur, die heeft geen vlotterbak
dus hele kleine kans dat hij lekt!
Als je besluit om een 14mm sha dellorto te kopen, moet je het buisje voor tussen de carb en spruitstuk los bestellen
Die zit er niet standaart bij.
Grtz.
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
hee, als jullie carburateurtjes van dellortho 2e hand zoeken kan ik ze wel via bert krijgen
want ik woon namelijk 500m van hem vandaan.
en die 15mm van dellortho past gwn op een 14 mm spuitstuk en is een stuk goedkopen dan de 14mm omdat ze met 15mm geen wedstrijden mogen rijden.
zo 2e hands dellorho 14mm zat geloof ik rond de 50euro en een nieuwe 15 zit ook op de 59euro
en van zo 17,5 weet ik niet precies maar dat kan ik altijd vragen alleen heb je daar wel een anderspuitstuk voor nodig
en ik geloof niet dat die dr is voor zo 47/49cctje
niels
( pb maar als jullie wat ndig hebben dan roggel ik wel wat)
en die 15mm van dellortho past gwn op een 14 mm spuitstuk en is een stuk goedkopen dan de 14mm omdat ze met 15mm geen wedstrijden mogen rijden.
zo 2e hands dellorho 14mm zat geloof ik rond de 50euro en een nieuwe 15 zit ook op de 59euro
en van zo 17,5 weet ik niet precies maar dat kan ik altijd vragen alleen heb je daar wel een anderspuitstuk voor nodig
niels
( pb maar als jullie wat ndig hebben dan roggel ik wel wat)
Keep the forum alive 
- Minibike-Tuner
- forum gebruiker
benzine lekken?????
ideetje misschien
weet niet precies hoe het heet maar dan ijzertje die omhoog gedrukt moet worden verbuig die naar beneden dan sluit hij de benzine eerder af waar door die niet te veel krijgt want als ie te veel krijgt gooit ie het eruit via het slangetje
en dan is vervelend:P
suc6!
weet niet precies hoe het heet maar dan ijzertje die omhoog gedrukt moet worden verbuig die naar beneden dan sluit hij de benzine eerder af waar door die niet te veel krijgt want als ie te veel krijgt gooit ie het eruit via het slangetje
en dan is vervelend:P
suc6!
- minicross125
- forum gebruiker
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Met 15 mag je gewoon wedstrijden rijden, hangt alleen af van welke klasse je rijd.djarniel schreef:die 15mm van dellortho past gwn op een 14 mm spuitstuk en is een stuk goedkoper dan de 14mm omdat ze met 15mm geen wedstrijden mogen rijden.
en van zo 17,5 weet ik niet precies maar dat kan ik altijd vragen alleen heb je daar wel een anderspuitstuk voor nodigen ik geloof niet dat die dr is voor zo 47/49cctje
En je moet ook rekening houden met welke uitvoering je van de 14mm hebt. Er zit namelijk een redelijk verschil in prijs wanneer je de SHA of PHVA uitvoering hebt. En 17,5 mm op een 49cc rijstkoker? Mwah...kzou het even niet doen.
Overigens ben ikzelf ook niet ontevreden over de carb's van de chinezen. Heb er zelf meerdere liggen (nog steeds
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen