CARBURATEUR LEKT

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
runmachielrun
nieuwe gebruiker

CARBURATEUR LEKT

Bericht door runmachielrun »

Ik heb de minibike van mijn zoon al twee keer zo goed al shelemaal uit elkaar moeten halen omdat er na de eerste rit een vastloper ontstond door een stukje metaal (slordig van China!) daarna lekte de carburateur. Heb de carburateur er nogmaals uitgebouwd, maar hij blijft uit de overloop lekken. Ik ben een beetje handig, maar niet heel erg...wat heb ik nu fout gedaan. Mijn zoon wil dolgraag rijden, maar ik vind het gevaarlijk met zo'n benzinespoor...
SE7EN
forum gebruiker

Bericht door SE7EN »

er bestaan al zoveel pagina's van zulke vragen,

waarschijnlijk blijft je vlotter hangen, til je achterkant van je minibike op, en laat het een paar keer stuiteren. als dit helpt heb je geluk anders moet je de carburateur er uit halen en bij de vlotter kijken er hoeft maar een zand korreltje te zitten en het is al niet al te best.

Seven.
runmachielrun
nieuwe gebruiker

Bericht door runmachielrun »

SE7EN schreef:er bestaan al zoveel pagina's van zulke vragen,

waarschijnlijk blijft je vlotter hangen, til je achterkant van je minibike op, en laat het een paar keer stuiteren. als dit helpt heb je geluk anders moet je de carburateur er uit halen en bij de vlotter kijken er hoeft maar een zand korreltje te zitten en het is al niet al te best.

Seven.
Dank je. Zo'n forum is nieuw voor mij. Heb bij eerste zoektocht geen topic gevonden. Waar vind ik dat? Ik ga aan de slag met je tips. Dank je.
Wilde eerst nog een nieuwe carburateur kopen....
Plaats reactie